Jump to content

Дави се в ниските обороти на студен двигател 1.8Т


RTM

Recommended Posts

Имам много дразнещ проблем с който не мога да се преборя. Колата е газ/бензин, но го имаше и преди да сложа газ.

Само при студен двигател когато се опитам да тръгна нормално (1100-1400 оборота) и се задавя/зачудва се и се опитва да изгасне.

Ако тръгвам и поддържам към 1800-2000 оборота нямам проблем.

Ако я изчакам да позагрее една минута и няма проблеми.

Пали нормално, върви нормално.

Свещите са прегледани, горивен филтър е сменен. Майстора каза, че дебитомера е чист и няма нужда от чистене.

 

Давайте съвети? Предложиха ми да ида да зареда 100 октана и проблема изчезвал, но не е решение а само излъгване на ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроселът колега, как е ? Той обича да прави такива бакии и в частност стъпковото моторче понякога, което е заедно с него. Колата има ли чип, няма ли ? Да не са ти барникали горивните карти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма чип. Ако нещо е барникано по горивната карта то е било в Швеция. В България нищо не е пипано. Как може да се провери длаи е имало намеса? 

Дросела трябва да е добре защото при всички останали положения работи добре. Като загрее съвсем малко и проблема изчезва.

Колата е с електронен педал на гаста.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че АPU е с ел. дросел. Но все пак да се провери с ваг-ком, някакви грешки не записва ли ? Иначе дали колата има или няма чип може косвено да се провери по това колко единици въздух вкарва при заварка на 2-ра до 6000 оборота и се гледат показанията на дебитомера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешки.

Имам пълна история на колата до последния километър. Всички собственици на колата са си водели подробен отчет какво са правили с всички фактури за части и работа. Преведох всичко и никъде не намерих таквиа интервенции, което не значи че не са правени, но по скоро не. 

Ако можеш да кажеш къде да влеза на ваг-кома да проследя стойностите на дебитомера? И ще се пробвам тея дни да го направя тоя експеримент.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същото 1:1 с това което си написал колега . Ще те помоля  като разрешиш проблема да споделиш !Дросел-перфектен,свещи - сменени ..Деботомера  е почистен но колко работи коректно незнам .

 

Редактирано от T.S.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми правеше такъв проблем тръгнала бензинова помпа. Докато не направи налягане в рейката, колата едвам вървеше, също палеше от втори път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пали от раз, при подаване на газ на място също не се усеща нищо, само когато се опиташ да потегли в ниски обороти идва проблема. Когато я подкарам на по високи обороти нямам проблем. Надявам се да не е бензиновата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И бензиновата помпа е добре да се провери. На мен преди 4г на Ауди 100 ми правеше такива бакии на потегляне на студен мотор на 1ва, дори и загасваше колата и след някакво време умря тотално 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...