RTM

Members
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

About RTM

  • Rank
    User
  • Birthday 08/12/1986

Друго

  • Kaра
    C5 APU

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    Ловеч

Recent Profile Visitors

2,831 profile views
  1. Извинявам се за късната намеса, но ще е полезно за следващите. Както каза колегата "затягат" трябва да се разглоби механизма и да се изчисти корозията вътре. Имах същия проблем като купих колата, отстранява се за около час със свалянето, разкарването, смазването и монтирането обратно.
  2. Здравейте, Не намирам информация в интернет по този въпрос, а именно купето на куатро и това без куарто еднакви ли са? (Говорим за двувратката) Може ли на кола на предно да се сложи quattro без да се налага да влизат в действие ъфлошлайфи и заваръчни инструменти? (ясно ми е, че трябва друга скоростна кутия и куп неща....)
  3. Здравейте, Имам проблем с тръгването в ниски обороти на незагрял двигател (понякога) (и на газ и на бензин). От скоро се появи проблема, при нормално потегляне претриса все едно не съм й подал достатъчно газ и "а да изгасне". Ако да кажем отпускам съединителя плавно без газ за да тръгне няма проблем. Ако си тръгна с повечко газ няма проблем. Проблема не се проявява при студен двигател а при леко загрял, при напълно загрял двигетал проблема липсва. Предполагам някой вакуум не й е наред. Оглеждах маркучите, на външен вид са добре, но това не е показателно. Някакви съвети или идеи?
  4. Колеги, някой чувал ли е подобно нещо? Звука е като на малко кречетало. Чуват се три изхрупвания и се повтарят равномерно. Само при десен завой (ляво колело). Щом започна да завивам веднага се чува. Не е нормалното тракане на каре, но не казвам че не е от него.
  5. Моя го изтърбуших да не се тормози турбината. Не е от там при мен За паричката не съм гледал, но там ефекта не е ли само като отнемеш гаста? Най интересното е че не го прави винаги... все едно някой клапан си почуква понякога. На старото ауди го имах тоя проблем с почукването на клапан понякога (чуваше доста по силно), но така си откара 80 000 км и проблеми не излезнаха.
  6. Не колега, за една година при колкото майстори ходих, с колкото собственици на такива двигатели приказвах, всечки ми казаха едно и също. “И при мен е така” или “ Тоя двигарел така си се чува не се занимавай”. Смених и веригата с обтегача на разпределителните валове и пак няма разлика.
  7. Променя ли се с времето този шум или се държи по един и същ начин?
  8. Колеги, имам гадно виене, когато е студено и времето е влажно. Двигателя е 1.8Т. На студен двигател, като запаля и се чува виене като на хидравлична помпа за 3-4 секунди. След това като подам малко газ пак се чува леко след 1500 оборота. След около минута работа тотално изчезва виенето. Пробвах да въртя волана на маясто, но не се отразява по никакъв начин на виенето. На старото ауди 100/Ц4, когато завъртя пълен ляв/десен се чуваше подобен звук, за това си мисля, че е от хидравличната помпа. Консултирах се с моя майстор, той предложи да сменим хидравличното масло, защото събирала конденз и най вероятно не е сменяна никога. Вие какво мислите, ималили сте подобни премеждия? И да кажете хубаво хидравлично масло?
  9. Продадени още: десен макферсон, главина и прожина Десни врати капак багажник накладки всички
  10. Логично е първо да си провериш бушоните.
  11. Това трябва да ти свърши работа.
  12. Няма значение кубатурата, важното е да е от дизел. Ако си с аналогов часовник значи си със стария дисплей, който е до към средата или края на 99-та. Ако си с дигитален часовник значи си след края на 99-та до средата/края на 2001. Баш 99-та година има засечка на двата модела. За това ти казах да гледаш часовниците, това е най сигурния знак, че ще стане. Какъвто е твоя такъв трябва да е и на новото табло.
  13. Тая тема я развивахме за пореден път миналата седмица и я има малко по надолу. Няма значение дали е джагър или VDO. Даже е за предпочитане да е VDO защото са по здрави. Гледаш часовниците. Ако си с дигитален, търсиш новото табло също да е с дигитален. Ако си с аналогов, търсиш новото табло също да е с аналогов. И както ти е казал колегата задължително от дизелово ауди.
  14. Проблем със стоп светлини?