Jump to content

RTM

Members
  • Мнения

    565
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно RTM

  • Рожден ден 12.08.1986

Друго

  • Kaра
    C5 APU

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Ловеч

Последни посетители

3815 профилни разглеждания

RTM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, след като премерих всеки диод самостоятелно и видях, че са здрави, тогава се върнах назад и останових, че когато сложа регулатора ми показва в двете посоки Вярвай ми играх си на разпояване и запояване. Премерих и статорните намотки като блока беше разкачен. Съпротивлението на ротора, абе май всичко
  2. Сложих друг алтернатор и всички се оправи. Обаче ме глождеше да видя дали мога да възстановя моя генератор (по хубаво от оригиналното няма). Разпарчедисах го, видях, че диодния модул върви заедно с единия от капаците на генератора и леко се обезкуражих. После обаче мерих отново диодния блок и изненада... този път не даваше индикации да има пробил диод. Върнах регулатора на мястото му, премерих пак за диодите и отново даде, че има пробил диод. И така няколко пъти да се убедя че всъщност регулатора дава проблем. За да няма недуразумения обяснявам как меря, от B+ (изхода за + към акумулатора) към корпуса за "-" като слагам мултицета на мерене на диод. - Без регулатор ми дава 0.5v само в едната посока - С регулатор ми дава 1v в двете посоки. Предполагам, че това не е нормално и новия регулатор е издал багажа?
  3. Право в десятката, някой диод е пробил.... ще дам инфо по късно за развитие.
  4. Диода в модула с четките и регулатора ли се намира или е към алтернатора? Диода ми е ясно как да го хвана, статорната намотка как мога да я премеря дали се опитва да пробие някъде? Май си отговорих на въпроса. Ще тествам диодите по-късно.
  5. Не е сменена. Поръчахме обтегач, ремъка е на 30к км. За момента там се ориентираме. Остава въпроса защо свети постоянно при положение, че зарежда на 14,2 на студено. На първата снимка при загасен двигател свети нормално (ярко) На следващата снимка при запален двигател свети мижаво.
  6. Здравейте, Изпадам в някакви филми с A6 C5 1,8t. Почна да ми премигва лампа за генератора на таблото от време на време и своевременно я вкарах за рециклиране на генератор. Сменили са модулчето с четките и регулатора и ми я върнаха като казаха, че четките не са били износени, възможно е самия регулатор да прави въртели. Взех я и след известно каране пак почна да премигва и нещата започнаха да стават по-странни. В момента лампата за генератора свети постоянно, но е димирана. Когато дам контакт свети силно и когато запаля интензитета на светлината намаля двойно(примерно). Колата когато е студена на климатик + къси+дълги+халогени не може да падне под 13v. Когато я покарам и загрее нещата драстично се променят пада до 12-12,2v (на празен ход). Оглеждах кабели (докато меря от генератора - към + на акумулатора), дърпах, бутах нищо не се променя. Какво може да се променя въз основа на температурната промяна? Какво може да причинява димирано светене на индикатора за генератора на таблото?
  7. Предполагам при теб системата е подобна като при малките двигатели. Пускаш климатика и гледаш дали втората перка се пуска. Ако не се пуска след 2-3 мин работа (даже по-малко) значи там търсиш проблема. Перката й даваш ток от акумулатора ако имаш възможност, да видиш дали върти. Ако върти се насичваш към датчици.
  8. Още едно питане. Някой има ли идея защо разликата във входящите кабели на двете букси е толкова голяма?? На мен ми топи ключа на 7-ми пин. Там при мен има дебел жълт кабел, а на буксата от моргата има тънко синьо кабелче с мост. Каква е идеята на моста и каква е разликата за да има такъв тънък кабел… някъде има разтоварване на ключа което липсва при мен?
  9. Здравейте, От миналата година почнаха едни проблеми с тоците, които вече почват да досаждат. 1. Скапа ми се ключа за аварийните, едното реле правеше въртели и мигачите се пускаха да светят постоянно при изключен двигател и заключена кола. Смених целия ключ с нов, обаче новия явно нещо не беше съвсем като хората и колата започна да се държи странно, ако заключа колата от вътре не я заключваше и светваше плафона постоянно (на работещ двигател). Върнах ключа и взех друга марка, проблема беше решен. Но много рядко когато шофирам се включвaт всички плафони в колата и не изгасват докато не спра, изляза и заключа колата. и така до след 1-2 месеца пак. Няма индикация за отворени врати, от дясната страна даже микроключетата не работят. Някой идея дали може да е свързано пак с ключа за аварийните или има реле, което да ме тормози? 2. Пак миналата година есента ми стопи ключа за фаровете. Купих чисто нов, всичко точно до преди седмица.. стопи и новия. Взех си втора ръка с букса и реле 213 (да видя дали то не е се е омазало). В схемата за релета пише, че е за разтоварване на контактите (позиция j59). За момента държа ключа вън и го пипам да видя дали загрява, сякаш няма такива трагични загрявания. Някакви съвети да търся проблем на друго място междувременно? С оригиналните фарове сън, нямам ксенони и други електроники, които могат да товарят. Единствената преработка, която съм правил е да хвана 12v от радиото за видео регистратора, защото от там съм сигурен, че като извадя ключа и тока спира. За протокола, купувам части на известни марки, а не най-евтиното в магазина.
  10. Извинявам се за късната намеса, но ще е полезно за следващите. Както каза колегата "затягат" трябва да се разглоби механизма и да се изчисти корозията вътре. Имах същия проблем като купих колата, отстранява се за около час със свалянето, разкарването, смазването и монтирането обратно.
  11. Здравейте, Не намирам информация в интернет по този въпрос, а именно купето на куатро и това без куарто еднакви ли са? (Говорим за двувратката) Може ли на кола на предно да се сложи quattro без да се налага да влизат в действие ъфлошлайфи и заваръчни инструменти? (ясно ми е, че трябва друга скоростна кутия и куп неща....)
  12. Здравейте, Имам проблем с тръгването в ниски обороти на незагрял двигател (понякога) (и на газ и на бензин). От скоро се появи проблема, при нормално потегляне претриса все едно не съм й подал достатъчно газ и "а да изгасне". Ако да кажем отпускам съединителя плавно без газ за да тръгне няма проблем. Ако си тръгна с повечко газ няма проблем. Проблема не се проявява при студен двигател а при леко загрял, при напълно загрял двигетал проблема липсва. Предполагам някой вакуум не й е наред. Оглеждах маркучите, на външен вид са добре, но това не е показателно. Някакви съвети или идеи?
  13. Колеги, някой чувал ли е подобно нещо? Звука е като на малко кречетало. Чуват се три изхрупвания и се повтарят равномерно. Само при десен завой (ляво колело). Щом започна да завивам веднага се чува. Не е нормалното тракане на каре, но не казвам че не е от него.
  14. RTM

    Звук от двигателя C5 1.8t

    Моя го изтърбуших да не се тормози турбината. Не е от там при мен За паричката не съм гледал, но там ефекта не е ли само като отнемеш гаста? Най интересното е че не го прави винаги... все едно някой клапан си почуква понякога. На старото ауди го имах тоя проблем с почукването на клапан понякога (чуваше доста по силно), но така си откара 80 000 км и проблеми не излезнаха.
  15. RTM

    Звук от двигателя C5 1.8t

    Не колега, за една година при колкото майстори ходих, с колкото собственици на такива двигатели приказвах, всечки ми казаха едно и също. “И при мен е така” или “ Тоя двигарел така си се чува не се занимавай”. Смених и веригата с обтегача на разпределителните валове и пак няма разлика.
×
×
  • Create New...