enikom Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Здравейте колеги, От скоро, след напълване на резервоара, на таблото ми отчита ниво в резерва. След 200-300 км изведнъж стрелката отива на макс и остава така все едно резервоара е пълен. Тази аномалия се повтаря вече трето пълнене фул резервоар. В момента се движа по дневен километраж и на изминати 750 км след последно пълнене, стрелката още е на фул. Някой има ли идея къде е белята? Благодаря ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Случайно таблото ти да е с малко/половин дисплейче, а не FIS? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enikom Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Здрасти Стрелок, Малко късно видях въпроса ти. Закачих ти снимка но таблото. В момента съм изминал над 700 км, след пълнене догоре/55 л нафта/, а дисплея не мърда от фул. Ако имаш диагноза - ще съм благодарен. Аз си мислех да отварям резервоара и да видя какво става със сондата...Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 A3 страда от проблем с таблото, който се проявява в грешно отчитане на гориво, температура, понякога проблеми с имобилайзера или оборотомера. Темата е дискутирана многократно и можеш да я намериш с търсачката. Мога да обощя - вероятно ти предстои смяна на таблото. Най-добре с FIS табло (с голям дисплей). Ако искаш и имаш време, първо можеш да опиташ с почистване на резервоар, сонда, поплавък, но аз лично не съм видял много теми с такъв проблем. Другото нещо, което можеш да опиташ е да направиш калибрация с VAG-COM, което пак не мисля, че ще реши проблема. Не пречи да опиташ и двата варианта. В случая ме разколебава това, че я зареждаш до край и там си остава стрелката, което може да е проблем с поплавъка. Нека и други колеги се изкажат. Аз залагам на дефектирало табло. Ето една тема за разяснение:http://audibg.com/forum/index.php?/topic/180803-проблем-със-стрелките-за-температурата-и-горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enikom Публикувано 27 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Братле Стрелок, Докат` си бърборехме, отворих резервоара. Намерих един от кабелите на потенциометъра вързан и разхлабен /явно от предния собственик/. Запоих го и сега ше го метна вътре, да видим дали е от това. Ако гледаш спойката - не се смей, че ако видиш с к`ъв поялник работих, шъ мъ помислиш за калайджия на казани. Благодаря ти и се моля да е това, че иначе отивам на смяна табло, както разбрах. Поздрави отново... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Чакаме за резултат. Надявам се да се разминеш само с това. Провери движението на поплавъка по скалата за всеки случай, така и така си отворил вече. ПП На спойката няма какво да ѝ гледам - по-крив съм в ръцете с поялник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване