thereddragon13 Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Здравейте колеги. Имам бърз въпрос към техничарите във форума. Ауди А8 Д2 3.7 преди фейс, възможно ли е регулирането на разпределителните валове спрямо коляновия без специален инструмент VAG 3341? Някой опитвал ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Задължително със интрумента Изпратено от моят Lenovo A536 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 7 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 (Редактирано) Колега да имаш идея къде дават инструменти под наем? Вторник ще питам в Zimber, но поне в сайта го няма. Редактирано 7 Май 2017 от thereddragon13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 8 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 (Редактирано) Ще се опитам да бъда полезен на всички колеги сблъскали се с подобен проблем. След дълго четене и умуване се оказа, че зацепването без ВАГ инструмента все пак е възможно, но е силно НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО - тъй като отнема доста повече време и изисква помощта на още 2ма души. Свалят се капаците на клапаните на двете глави. От задната страна на двете зъбни колела, които се задвижват с верига има два белега с формата на буквата О. Валовете на лявата и дясната глава трябва да се заступорят точно на белега когато двете О О са едно срещу друго. Зъбците трябва да са един срещу друг. Прилагам снимка. Преди това коляновия вал се поставя на белега за горна мъртва точка. За по-голяма сигурност се извършва проверка - 1ви и 6ти цилиндър в този момент трябва да са в горна мъртва точка. Двете шайби на разпределителите се заступоряват или посредством шина или 2ма души, които държат контра. Поставят се белези на шайбите спрямо ремъка, след това третия човек опъва прецизно ремъка. Спецификата с опъването на 3-метровия ангренаж заслужава отделна тема. След всичко това коляновия вал се върти на ръка побе 4 пъти по 2 оборота, като не трябва да има разминаване в белезите. За днес толкова. След доста мъки, сладурчето ми е в движение напълно обслужено. Пак повтавям СИЛНО Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО извършването на горе описаните действия в специализиран сервиз. Описвам процедурата само за спешни случаи Успех на всички Редактирано 8 Май 2017 от thereddragon13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Ако ти бях видях темата щях да ти дам инструмент да не се мъчите. Ако на някой му трябва, да пише на ЛС. Ще се радвам да помогна. Зацепването е адски важно за тази кола. По-добър и точен метод от този с инструмента няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 20 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 Ако знаеш колко звънях и го търсих... а то бяха и почивни дни.. хахах здраве да е. Да сме живи и здрави на следвящото обслужване те викам да пием по бира докато го зацепя. Да чукна на дърво за сега няма ядове. Няма промяна при вървежа или разхода. Наистина е голямо приключение обслужването на този звяр... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 На 20.05.2017 г. at 22:08, doncecone написа: Ако ти бях видях темата щях да ти дам инструмент да не се мъчите. Ако на някой му трябва, да пише на ЛС. Ще се радвам да помогна. Зацепването е адски важно за тази кола. По-добър и точен метод от този с инструмента няма. Колега,аз обмислям обслужване наскоро и не съм сиг че сервиза в който ще закарам колата(малък град сме а момчето от сервиза ми е приятел и ходя при него) имат такъв инструмент.Та мисълта ми е ако го няма тоя моя пич мога ли да разчитам на твоя?От Казанлък съм и ще трябва някак по Еконт ли нз и аз как да се действа!Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 10 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2017 Мисля, че при твоя мотор на S-ката зацепването е по друг начин и не ти трябват инструменти. Нека колегите ме поправят ако бъркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Колеги може ли малко по-подробна информация за тези инструменти за зацепване. Служат единствено за застопоравяне на валовете или имат и някакви белези за правилна позиция на валовете ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване