malkoto jivotno

Members
  • Content Count

    586
  • Joined

  • Last visited

About malkoto jivotno

  • Rank
    User
  • Birthday 12/30/1987

Друго

  • Kaра
    Audi S8 4.2-360HP

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Казанлък,Стара Загора

Контакти

  • Skype
    malkoto_jivotno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. това е, има и две гуми , но не се наемам да  изпращам по куриери

    20201216_153321.jpg

  2. не изглежда добре но ако се изпере става като нов

     

    20201216_153325.jpg

  3. Здрасти,може ли снимки на нещата на лично?Благодаря
  4. И мен ме интересува как спря грешките за крушките?
  5. Колега,тази опция дали ще сработи ако освен крушките горе във фара сложа и доло в дневните едни кит който има лед дневни и в същото време става и бягащ мигач? Питам понеже се хванах с една преди фейса,преправена на фейс-стопове и дневни.Обаче рязали преправяли кабели,елементи разни които се опекли с времето и като разбутах всичко стана дроб.Възстанових инсталацията в заводски вид-горе да си е дневна а доло дневна и мигач(те бяха завъртяли мигача горе на мястото на дневната,а доло беше само лед лента за дневни).Така.Възстанових инсталацията,на мигачите сложих залъгалки,но на дневните колкото и залъгалки да оробвах все ми дава грешка за дневни светлини и trailer left/right rear light.Предполагам са заедно и затова.Та си мисля ако и се въведе това което ти казваш дали няма да стане работата без нужда от залъгалки?Благодаря
  6. Здравейте,айде да попитам и аз за един проблем с който се сблъсках Та сложих аз лед дневни светлини с бягащ мигач в корпуса на дневните-те бяха изтърбушени преди мен и бяха с обикновена диодна лента.Аз направих следното-мигачите във фара ги направих лед дневни и тях като сложих и една свободна крушка която да шъже компютъра,защото само с лентата даваха грешка.Проблема е че преди мен са пипали както казах и на дневните имаше навързани някакви керамични резистори и диоди които бяха яко опечени и като разбутах всичко се разпадна.Аз навързах всичко и си работи,но ми дава по две грешки от всяка страна-за дневните и за крушката на заден номер!Какво и къде да сложа за да се оправят нещата?Благодаря
  7. Пу за мен ако не съм закъснял!Ще пиша на лично,колега
  8. Пу за мен ако някой не ме е изореварил.Колега,пиша ти на лично.Благодаря
  9. Колега,даваш на контакт,натискаш педала на газта плавно до доло и задържаш така 2-30 секунди.Казват че се чувало цъкане,но аз лично нищо не чувам.Тази процедура уж занулява адаптацията на кутията и после като пойараш ще се обучи към твоето каране един вид.Някои казват и че се прави така:без контакт натискаш газта до доло,след това контакт и чакаш пак 30-ина секунди.Пробвай и двете-няма какво да объркаш
  10. Оправих го да.Проблема беше реостата(таралежа) на парното.Намира се в кутията при моторчето на парното.Бяха запушени дренажните отвори и се беше удавил сложих 2 ръка за 20 лв и заспа.Отпуших и дренажите и направих дупки в корпуса на моторчето за да се оттича при евентуално ново наводнение
  11. Здравейте,колеги.Да не пускам друга тема,но и аз имам проблем с парното.Само че при мен НЕ СПИРА ДА ВЪРТИ МОТОРЧЕТО!!!!Дори с изваден ключ,заллючена кола и пак си върти.Подчертавам че колата НЯМА ШИБЕДАХ!Пробвах да вадя всички бушони един по един и никаква разлика-върти си на някаква средна скорост.Забелязах че ако докато колата работи го усиля до край от копчето и го намаля до край спира за известно време и пак почва.Пробвах с откачане на акумулатора-нищо.Диагностика не съм правил.Може ли да е от реостата(таралежа) проблема и къде да го търся-отпред ли да разглобявам или вътре някъде зад жабката?Или да търся проблема в управлението на климатроника което видимо си работи перфектно??Блаходаря
  12. Когато си ползваш оригиналния тунер и през неговия А/В вход подаваш сигнал мисля че не може автоматично да обръща от ТВ на АВ но нека колегите също да кажат.Според мен е само с копчето.Автоматичното обръщане е когато ползваш външен декодер и вече си обърнал ръчно на АВ и гледаш телевизия,просто се слага реле което да прехвърля сигнала когато дадеш задна релето прехвърля сигнала от камерата към екрана а когато махнеш задната релето се връща в нормално състояние и си гледаш цифровия декодер.Но обръщането от заводската телевизия(снежинките) към АВ може да става единствено ръчно с копчето
  13. Колега,тв тунер имаш предвид оригиналния или допълнителен?Ако е допълнителен трябва да го пуснеш у вас към телевизор и да промениш цветовата система от PAL на NTSC и ще се оправи.Ако обаче си с оригиналния тв тунер то най-вероятно камерата ти е с PAL и до колкото знам решението е само друга камера която да е NTSC.Успех и сподели какво е станало
  14. Браво,колега.С упоритост и знания всичко се постига.Варна ни е любима дестинация за море,но тази година може и да пропуснем че ремонти кипят из къщи.Успех с начинанията и честито-да си гледаш и слушаш със здраве
  15. Ей това за ГАЛА кабела вярно е важно(бях го забравил) че иначе е адски дразнещо да ти скрива картината в движение.Иначе по въпроса с настройките може и да е от това което казва колегата-аз затова казах ако наоколо има някой с направена такава инсталация да се пробва да се закачи този декодер на друга кола или друг декодер на тази