Travoltino Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Здравейте! Колата е Audi A4 B5 Quattro 97г ; AFN мотор. Не върви както трябва и влиза в сервизен режим(най често на 5-та скорост в баир). Клапан n75 съм го сменял с нов преди година(от по-евтиния вариант с елипсовидната букса).Вакум маркучите са здрави на пръв поглед. Лостчето на актуатора се движи, но не знам дали се мърда максимално колкото трябва. Преди година съм ги подменял. Грешката, която записва е : 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent С един приятел направихме Лог файлове. Според вас от къде идва проблема? Помощ за разчитане на Лог файлове Audi A4 B5; AFN мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Опитай пак с качването на лога, защото не се появява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 3 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-010-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 (Редактирано) За да разбереш дали лостчето се мести, като хората, влезте в Engine -> Basic settings на 011 канал, колата ще се форсира до 1400 оборота и сама ще почне да управлява актуатора. Разликата в налягането между напълно отворена и затворена геометрия, трябва да е oколо 100 mbar(почти на 90% съм сигурен, че е и за АФН беше толкова). Лостчето на актуатора трябва да потъва около 10-12мм. Вариант е да се скъси(в твоя случай) малко лостчето, но ако не си сигурен какво правиш, не пипай въобще там. Дебитомера е идеален на 100% газ. Аз бих започнал от N75 от друга кола, за проба. Ако е същото, може да пробваш със спрея за фурна, да почистиш геометрията. Чак тогава регулиране на актуатор или смяна. П.П. и аз съм в тоя филм сега, само дето аз ще трябва да регулирам актуатора, ама там си е таковало таковата.. Редактирано 3 Юни 2017 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 3 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Мерси за отговора. Ще прегледам отново вакум маркучите и ако трябва пак ще ги сменя... Изпратено от моят SM-J320FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 С външен МАП ли си?Ако не си,провери маркучето в ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Не съм с външен МАП. Ще отворя днес ЕКУ-то и ще го проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Да,най-вероятно там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Проверих го. Здраво си е. Сменял съм го преди година и него. Започнах да преглеждам и другите маркучета и да ги подменям един по един. Има една снадка(преход) след клапан н75. Тя свързва един по-дебел и един по-тънък маркъч. Забелязах, че се е протрила. Не знам дали е възможно от там да изпуска вакуум. На пръв поглед не е пробита, но е доста изтънена и прозира. Имате ли идея от къде мога да си купя такъв преход или да търся втора употреба? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване