Jump to content

Помощ за разчитане на Лог файлове; Audi A4 B5


Travoltino

Recommended Posts

Здравейте! Колата е Audi A4 B5 Quattro 97г ; AFN мотор. Не върви както трябва и влиза в сервизен режим(най често на 5-та скорост в баир). Клапан n75 съм го сменял с нов преди година(от по-евтиния вариант с елипсовидната букса).Вакум маркучите са здрави на пръв поглед. Лостчето на актуатора се движи, но не знам дали се мърда максимално колкото трябва. Преди година съм ги подменял. Грешката, която записва е :

00575 - Intake Manifold Pressure
            17-10 - Control Difference - Intermittent

С един приятел направихме Лог файлове. Според вас от къде идва проблема? 


Помощ за разчитане на Лог файлове

Audi A4 B5; AFN мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да разбереш дали лостчето се мести, като хората, влезте в Engine -> Basic settings на 011 канал, колата ще се форсира до 1400 оборота и сама ще почне да управлява актуатора. Разликата в налягането между напълно отворена и затворена геометрия, трябва да е oколо 100 mbar(почти на 90% съм сигурен, че е и за АФН беше толкова). Лостчето на актуатора трябва да потъва около 10-12мм. Вариант е да се скъси(в твоя случай) малко лостчето, но ако не си сигурен какво правиш, не пипай въобще там. Дебитомера е идеален на 100% газ.

Аз бих започнал от N75 от друга кола, за проба. Ако е същото, може да пробваш със спрея за фурна, да почистиш геометрията. Чак тогава регулиране на актуатор или смяна. 

 

 

П.П. и аз съм в тоя филм сега, само дето аз ще трябва да регулирам актуатора, ама там си е таковало таковата..

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора. Ще прегледам отново вакум маркучите и ако трябва пак ще ги сменя...

Изпратено от моят SM-J320FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих го. Здраво си е. Сменял съм го преди година и него. Започнах да преглеждам и другите маркучета и да ги подменям един по един. Има една снадка(преход) след клапан н75. Тя свързва един по-дебел и един по-тънък маркъч. Забелязах, че се е протрила. Не знам дали е възможно от там да изпуска вакуум. На пръв поглед не е пробита, но е доста изтънена и прозира. Имате ли идея от къде мога да си купя такъв преход или да търся втора употреба? Поздрави!

18870223_802058169955366_311238656_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...