AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 (Редактирано) Здравейте, Налага ми се да сменя челното стъкло, тъй като в следствие на хвръкнало камъче с времето се появи вече доста голяма пукнатина. Като че ли съм се насочил да си купя оригинален прозорец 2ра употреба. Въпросът ми е какво трябва да гледам? В онлайн ЕТКА-та видях много вариации на челното стъкло. Как да разбера какво трябва да си взема аз? Бих желал да е същото като моето. Има ли разлика в предните стъкла на комби и седан? Има ли разлика дали колата е Английска (с обратна дирекция) или не? Благодаря предварително. Редактирано 5 Юли 2017 от AnT0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Каквото и да вземеш ще стане, някои имат черна лента отгоре, някои не. Може да уцелиш и атермично. Най-добре иди на място и си го огледай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 А някъде на стъклото има ли номер който го идентифицира точно какво е, за да търся същия номер? На моя прозорец е захванато и огледалото и отзад май се намира датчика за светлина ... не знам всички ли имат място за датчик? BTW какво е атермично стъкло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Всички прозорци имат място за тоя датчик, и се отлепва от стария джам и се залепва на новия. Атермично е едно лилаво и филтрира лъчите на слънцето да не се напича колата вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Мерси за разяснението Значи ще е хубаво да е такова ... само не знам как ще го позная де ... но все пак мисля, че английските няма да паснат, защото долу в ляво (почти съм сигурен, че беше в ляво) има едно като прозорче за номера на рамата ... може би при английските е от другата страна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 И да има за рама и да няма това не те грее и не е задължително за нашата държава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 http://www.sps-autoglass.bg/ - това е мястото колега, стъклата са Pilkington - Aнглииски, за разлика от Кобра - Турски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 В Мустанг имат и турски, които ги ползват за първоначално вграждане. Според мен за оригинален преден джам не давай повече от 100-150лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Като че ли предпочитам да си взема 2ра ръка оригинално, отколкото ново китайско или турско ... освен това с Кобра имам кофти опит с предишната кола ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Кобра ми презалепяха стъклото миналата година и добре се наводнявах докато разбера, че са поспестили силикон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Почисти добре стария силикон преди да слагаш новия, ако прорежеш боята го намажи с грунд. По сервизите за автостъкла прорязват боята и след 4-5 години почва да капе оттам през новообразувалата се дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 преди 54 минути, Rodjeri написа: http://www.sps-autoglass.bg/ - това е мястото колега, стъклата са Pilkington - Aнглииски, за разлика от Кобра - Турски. Да да точно там е мястото. Един месец си говорим и обясняваме какво стъкло искам и накрая пак сложиха друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodjeri Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Сменял съм и при "Кобра" и при "SPS" като качество със сигурност SPS са по -добри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Препоръчан човек за лепене на автостъкла ... който обаче каза, че не се занимава със смяна ... ми препоръча Автостъкла Тани (http://avtostakla-tani.com/) за сега на тях съм се спрял ... дано всичко да мине добре ... иначе човека, който лепи стъкла ми даде доста добри препоръки ... да ги викна на място да ми го сменят ... че да може колата да седи 24 часа без да се пипа за да може всичко да залепне както трябва ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Just now, Rodjeri написа: Сменял съм и при "Кобра" и при "SPS" като качество със сигурност SPS са по -добри! Е то от Кобра предполагам че и аз ще се справя по добре.Леваци тотални са всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Самото лепене не е кой знае колко сложно, проблема е като ти прорежат боята до силикона, под лайсната и като седи влага няколко години познай какво се получава - дупка. След градушката си лепих джама аз, за да ги няма тия проблеми в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Моето обаче не става за лепене В Дания забелязах пропукването ... и докато се върна пукнатината стана огромна и ... не става за лепене вече ... Иначе атермични стъкла 2ра употреба май май трудно се намират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Залепването на стъклото към колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Разбрах те, да ... но понеже каза, че след градушката твоето си го лепил за да нямаш тези проблеми ... казвам, че моето не става за лепене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Лепих си втора ръка джам, чистенето на стария силикон ми отне един час с макетен нож. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AnT0 Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Ох, дано тия от Автостъкла Тани да свършат добре работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Хвани някой бояджия да ти сложи джама, така ще си сигурен, че са направени нещата добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
linegp Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 http://www.sps-autoglass.bg/ - това е мястото колега, стъклата са Pilkington - Aнглииски, за разлика от Кобра - Турски. Ползвал съм услугите на СПС и останах много доволен от монтажа. Стъклото дойде и с маркировка на Ауди, 1/1 с оригиналното. Колата е Ауди А6 4F, 2008 г. Мога да ги препоръчам. Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване