kpematop

Members
  • Content Count

    8,363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About kpematop

  • Rank
    VAG diagnostics/Chip tuning

Друго

  • Kaра
    3.0 TDI CRCA

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    На София
  • Interests
    VAG diagnostics/Chip tuning

Recent Profile Visitors

21,671 profile views
  1. 2007ма е префлашван...дай скрийншот от двигателя
  2. на два пъти падат оборотите
  3. kpematop

    DPF филтър

    с клапи приритва автомата много леко като обира луфта след като тръгне да закача след като е разкачило от скорост при спускане
  4. Това са всички термостати...
  5. Екстра, сега има кабели за тея кутии и може да си смениш точките на превключване.
  6. Просто са спрели ДПФ-а без да се забранят термо сензорите и показват температура. На празен ход на загряло на неутрална е 820 оборота CCWA.
  7. Спира се софтуерно и това е, нищо не махаш след това, ако нямаш DPF можеш и още сега планка да му сложиш и си ти. Ако е запушен ЕГР-а и не е спрян софтуерно или с планка, колата е мудна като я срежеш, чакаш 1 секунда да отреагира преди да тръгне.
  8. от охладителя на ЕГР-а е, спри го и не се занимавай повече с него.
  9. Клапана за обратната нафта трябва да държи 10 бара, не рядко и те дефектират. Като смениш филтъра, 5 пъти на контакт за по 10 секунди и ще се е напълнил, имаш спомагателна помпа под купето, която подкачва.
  10. s-tronic няма отделно масло за раздатка
  11. на тая турбина става и с флоу бенч или на око, на гарета само на око и с тестове.
  12. Или просто ДПФ е чао, виж диференциалното налягане.
  13. Идеално е ама не е лонг лайф според VAG, но има BMW LL-04 което е ок. Смени го на 10-12к км. ACEA C3 значи с намалено съдържание на сяра.
  14. Има снадка под капака на чистачките, на самия алтернатор и в багажника.