-
Content Count
8,363 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
About kpematop
-
Rank
VAG diagnostics/Chip tuning
Друго
-
Kaра
3.0 TDI CRCA
Контакти
-
Website URL
http://www.vagdiag.org
-
ICQ
81997394
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
На София
-
Interests
VAG diagnostics/Chip tuning
Recent Profile Visitors
21,671 profile views
-
Обновен е заради бъгове.
-
2007ма е префлашван...дай скрийншот от двигателя
-
на два пъти падат оборотите
-
с клапи приритва автомата много леко като обира луфта след като тръгне да закача след като е разкачило от скорост при спускане
-
Това са всички термостати...
-
Екстра, сега има кабели за тея кутии и може да си смениш точките на превключване.
-
Просто са спрели ДПФ-а без да се забранят термо сензорите и показват температура. На празен ход на загряло на неутрална е 820 оборота CCWA.
-
Спира се софтуерно и това е, нищо не махаш след това, ако нямаш DPF можеш и още сега планка да му сложиш и си ти. Ако е запушен ЕГР-а и не е спрян софтуерно или с планка, колата е мудна като я срежеш, чакаш 1 секунда да отреагира преди да тръгне.
-
от охладителя на ЕГР-а е, спри го и не се занимавай повече с него.
-
Клапана за обратната нафта трябва да държи 10 бара, не рядко и те дефектират. Като смениш филтъра, 5 пъти на контакт за по 10 секунди и ще се е напълнил, имаш спомагателна помпа под купето, която подкачва.
-
s-tronic няма отделно масло за раздатка
-
на тая турбина става и с флоу бенч или на око, на гарета само на око и с тестове.
-
Или просто ДПФ е чао, виж диференциалното налягане.
-
Идеално е ама не е лонг лайф според VAG, но има BMW LL-04 което е ок. Смени го на 10-12к км. ACEA C3 значи с намалено съдържание на сяра.
-
Има снадка под капака на чистачките, на самия алтернатор и в багажника.