Jump to content

kpematop

Members
  • Posts

    8,655
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Q5 2.0 TFSI CNCE

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    На София
  • Interests
    VAG diagnostics/Chip tuning

Recent Profile Visitors

29,570 profile views

kpematop's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Купи си нови на BOSCH, рециклиране не става особено с китайските разпръсквачи.
  2. Забравих да упоменя, че мога и хардуерно премахване да помогна.
  3. От късна инжекция на 15 градуса ADTC
  4. Чука на аванс в колектора. Без вихрови клапи е така. Почти всички 4.2ки дет съм виждал чукат така в колектора, в оборот го няма.
  5. Помпата в резервоара тряя да прави 3.5-4 бара налягане. Провери го.
  6. Виж дали се продава направо нова глава на поносими цени. Дюзата мърда в леглото и изпускат гумичките.
  7. Пълни от регенерации
  8. Става и от А8 2007-2009та 3.0тди компютъра.
  9. Ако не е светнала не доливай, защото може да е спряна вече системата и само да разнасяш адблу няма смисъл. Проблема е, че когато се премахне адблу някои коли имат NOX катализатори след DPF, които се запушват след време.
  10. Рециклажа не става, купи си нови дюзи, цената е около 2000лв за 6-те.
  11. Ако парното ти е на 25 градуса, няма как да загрее. Нафтата гори на ниска температура. Бензина е на 450 градуса на място и 600 в движение. Нафтата на място е 100-200 и 300-400 в движение.
  12. Трябва да се обнови таблото и Green Efficiency menu ще ти излезе също.
  13. Мокета сух ли е?
×
×
  • Create New...