kpematop

Members
  • Content Count

    7,728
  • Joined

  • Last visited

About kpematop

  • Rank
    Flasher/Chip tuner
  • Birthday January 13

Друго

  • Kaра
    3.0 TDI CRCA

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394
  • Skype
    kpematop

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    На София
  • Interests
    Audi/VW modules update

Recent Profile Visitors

15,395 profile views
  1. Адски бързо му пада налягането в рейла и няма да го хване на диагностика според мен. 22-ри канал му трябва за налягането на нафтата.
  2. Common rail 3 като това чудо 3.0 тди
  3. CR3 може да вкара всеки в дълбоки размисли.
  4. Електрическия клапан на помпата за високо налягане.
  5. Трябва ти някой диагностиГ, аз нямам представа.
  6. Белия дим е недостатъчно време за горене, скороста на горене се вдига с повече чист въздух. Почисти колектора, ако не се оправи спри ЕГР. Ако контри при палене или са рециклирани дюзите може да пуши и от там. Обратната нафта трябва да държи 10 бара. Това са ти вариантите.
  7. Нагари чистил ли си в колекторите?
  8. Всички бухат добавки и доста са се отворили да спират грешки по моторната електроника на VAG, а на БМВ направо спират грешките и в останалите модули...
  9. Не, ти си купуваш колата и разбираш след 5000км какво си си купил. Аз също купувам коли на сляпо по снимка на търгове. Къде оцелвам, къде гризвам дървото.
  10. Всички духат през капачката, нали има клапан при вентилацията на картера. Една кола ще разбереш дали е ок като покараш 5000км - ако не долееш литър масло и не гори над 13-14 в жегите е ок.
  11. ФЦА клапана в помпата пробвай с друг втора употреба и обратната нафта трябва да се премери дали държи 10 бара налягане. k.vasilev шпек ти ли си?
  12. Веригите нови ли са на колата?
  13. Старите сегменти са се свили и не отвърщат, и не духа само от ключа. 3.0 ТДИ духа яко от картера, но може и да не гори масло.