Jump to content

kpematop

Members
  • Posts

    8,567
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Q5 2.0 TFSI CNCE

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    На София
  • Interests
    VAG diagnostics/Chip tuning

Recent Profile Visitors

25,341 profile views

kpematop's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. @tonko2.0T DI е NA, MPI+DI е европейско. Но с 8те дюзи пак малко трупа нагар и трябва да се чисти.
  2. Трябва да ги кодираш за диодни.
  3. А като подадеш 12 волта тръгва ли вентилатора?
  4. kpematop

    Dpf

    За мен най-хубавата нафта и бензин е на Лукойл.
  5. Температурите на сензорите може да се видят на живи данни - ext t нещо си се водят.
  6. Ще разхлопаш мотора, трябва да го оправиш час по скоро и да смениш маслото.
  7. @slavista Донякъде заради чакането по сервизите хората почнаха да купуват нови коли, но това не те лишава да не пиеш кафе в дилършипа, за да ти изтрият някоя грешка, защото без логин може да не може да влязат в колата гаражните майстори....................Та това е засега.
  8. Разбират в дилършипите доста, приемчиците може да са зле ама механиците са ок.
  9. Остават може би 100мл, но те остават и по други места още толкова по две.
  10. @slavista Ако протече пробката трябва да купиш картер. Почти съм убеден, че няма да искаш нов. Затова се слага пробката със силикон и после само го смучеш маслото. Колко човека са си прецакали моторите не е истина от течащи пробки...Явно е направена да се развие и завие 5-6 пъти за целия си живот. Ако искаш да стават нещата качествено ходи в официалните дилършипи.
  11. @Rumen_Service ти си пиян бе момче. Човека си е прав за всичко, освен, че не научихме как се казва и колко ника/регистрации има 😃
×
×
  • Create New...