bonevstiliyan Публикувано 7 Август 2017 Доклад Share Публикувано 7 Август 2017 Здравейте колеги! Забелязах следният проблем, като си включа климатика и когато му дойде множко натоварването и започва да се чува звук от реле и компресора спира. След проверка по трасето се оказа, че се чуват две релета, едното за климатика сякаш, а другото за перката. Номерата им са 370 и 373, като това се случва единствено при голям товар. Когато карам по извънградски път никога не се случва. В последствие стана ясно, че едната перка не се включва. Отделно на това, подадох директно захранване към перката с кабел от акумулатора и перката проработи, което означава че имам проблем по тоците сякаш. След диагностика ми излезе единствено ето тази грешка "00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent" и сега се чудя от къде да я захващам. Пробвах с друг датчик и нищо не се получи, като се оказа, че за да срабпто верогата трябва да има налягане, до колкото разбрах, но може и да греша с обяснението, но пък системата е е заредена и си има фреон. Някакви идеи как да го излекувам този дразнещ проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Колега, аз имах подобен проблем. При мен се оказа изгорял бушон, който се намира под кората, над краката на шофьра, 40 амперов. Смених го и за сега няма ядове. Дано съм помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 8 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 На коя позиция е тоя бушон..прекалено е хубаво за да е истина да е бушон :D>.ама ще пробвам де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Не на горния ред под волана при релетата а малко по надолу има още 2 единия е 40 ампера той е за перката на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 (Редактирано) Точно, както го е описал колегата. Бушона е оранжав на цвят. Редактирано 10 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 10 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Да речем че бушона излекува перката..а защо климатика ми ту тръгва компресора, ту спира..и защо чистачките ми не рабтоята адекватно. Един друг колега в друга моя тема сподели, че въпросното реле 370 или 373 беше не помня кое точно, че то отговаря за перката и за чиастачки и мигачи...та след като го смених с ново, чистачките се оправиха..след това пуснах отново климатика, перката не тръгна и системата отново се натовари, та релето започна да цъка за пореден път..а след това и чистачките работеха неадекватно отново. Този проблем е изключително тегав и дразнещ и не мога да разбера от какво е защото единствните грешки, които записва във ваг ком са 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01311 - Information Data Bus 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 (Редактирано) Компресора включва и изключва, защото като няма охлаждане на кондензатора (големия радиатор) на климатика, налягането става много голямо и пресостата изключва компресора. Като падне налягането пак го включва и това се повтаря непрекъснато. Редактирано 10 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Пресостата смени ли го,че и аз имам тая грешка за налягането и студеното е слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 11 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Не съм го сменил, но за да изключва компресора, значи би трябвало да работи тоя пресостат...въпроса е защо тая перка не иска да заработи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Погледна ли бушона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване