Jump to content

Проблем с втората перка на радиатора


bonevstiliyan

Recommended Posts

Здравейте колеги! Забелязах следният проблем, като си включа климатика и когато му дойде множко натоварването и започва да се чува звук от реле и компресора спира. След проверка по трасето се оказа, че се чуват две релета, едното за климатика сякаш, а другото за перката. Номерата им са 370 и 373, като това се случва единствено при голям товар. Когато карам по извънградски път никога не се случва. В последствие стана ясно, че едната перка не се включва. Отделно на това, подадох директно захранване към перката с кабел от акумулатора и перката проработи, което означава че имам проблем по тоците сякаш. След диагностика ми излезе единствено ето тази грешка "00792 - A/C Pressure Switch (F129) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent" и сега се чудя от къде да я захващам. Пробвах с друг датчик и нищо не се получи, като се оказа, че за да срабпто верогата трябва да има налягане, до колкото разбрах, но може и да греша с обяснението, но пък системата е е заредена и си има фреон. Някакви идеи как да го излекувам този дразнещ проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах подобен проблем. При мен се оказа изгорял бушон, който се намира под кората, над краката на шофьра, 40 амперов. Смених го и за сега няма ядове. Дано съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя позиция е тоя бушон..прекалено е хубаво за да е истина да е бушон :D>.ама ще пробвам де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на горния ред под волана при релетата а малко по надолу има още 2 единия е 40 ампера той е за перката на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, както го е описал колегата. Бушона е оранжав на цвят.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем че бушона излекува перката..а защо климатика ми ту тръгва компресора, ту спира..и защо чистачките ми не рабтоята адекватно. Един друг колега в друга моя тема сподели, че въпросното реле 370 или 373 беше не помня кое точно, че то отговаря за перката и за чиастачки и мигачи...та след като го смених с ново, чистачките се оправиха..след това пуснах отново климатика, перката не тръгна и системата отново се натовари, та релето започна да цъка за пореден път..а след това и чистачките работеха неадекватно отново. Този проблем е изключително тегав и дразнещ и не мога да разбера от какво е защото единствните грешки, които записва във ваг ком са

 

00792 - A/C Pressure Switch (F129) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01311 - Information Data Bus 
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора включва и изключва, защото като няма охлаждане на кондензатора (големия радиатор) на климатика, налягането става много голямо и пресостата изключва компресора. Като падне налягането пак го включва и това се повтаря непрекъснато.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресостата смени ли го,че и аз имам тая грешка за налягането и студеното е слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменил, но за да изключва компресора, значи би трябвало да работи тоя пресостат...въпроса е защо тая перка не иска да заработи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...