Jump to content

Проблем с перка? И трудно палене?


Southpaww

Recommended Posts

Здравейте, искам да попитам нормално ли е перката за климатика след подмяна да върти почти само на 2 степен? Като е на 2 степен започва едно ужасно бучене от перката - колата е A6 C5 1.8T 97’ 

 

Другия проблем - след като колата остане студена ( след 10-12 часа ) има проблеми с паленето.. Пали от 4-5 пъти с първите пъти със завъртането на ключа не се мъчи или нещо подобно, а направо изгася. 3-4 път се мъчи и ако и подам газ влиза в обороти и всичко е ок. След като я запаля сутрин и загрее след това нямам проблеми цял ден. Колата има газ и мисля че там е проблема, но нека някой по-компетентен се изкаже.

Редактирано от Southpaww
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни диагностика с VCDS и виж тримовете ( ламбда  корекциите ) как са.

Със сигурност са извън норма и поради тая причина пали трудно студена.

 

След като се нулират тримовете, отиваш на "газаджия" ( или пък сам )

и правите нови по-коректни настройки на ГИ, задължително в движение,

не само на място. Чак тогава, ще се получат нещата.

 

Другото, което се прави, е проверка и почистване на дросела ( след което се адаптира ),

проверка на картерната вентилация и всички вакуумни маркучета и клапани.

Проверка или замяна на свещите с подходящи за LPG

и навременна смяна на въздушен филтър ( поне на 5000 км ).

 

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за изчерпателния отговор. Нещо по темата с перката да споделите?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...