Jump to content

A4 1.8 TQ 96г. искам пове4е коне,как и каде.


manchorov

Recommended Posts

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес бях при Венци в Плд.Малко трудно я направи,4е има6е някъкав проблем,но в краина сметка колата стана доста бърза.не о4аквах толкова осезаема разлика :musik: като се настъпи не се истрелва о6те в на4алото ми има някакво малко забавяне след което направо излита,незнам дали трябва да е така ....... но е доста голям кефа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели после за разхода като си го засечеш! :hilezh:

Извинете ме за леймърския въпрос, но в какво точно се състои този тунинг. Прикачане на няква платка, някви софтуерни настройки или кво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва слагането на чип и най-добре в Пловдив ли да ми го сложат или и в София може.

Като се сложи чип задължително ли е да се смени и нещо друго(филтър, блувоф).

Благодаря предварително :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свалят ти стария чип и ти слагат нов или ако е флашовски ти го флашват и манията е пълна

Тоест разпояват чипа, след което ти запояват друг. А флашовски трябва да означава, че има няква опция да му подмениш информацията, която носи , така ли?

Функцията на този чип е точно каква? Контролира подаването на гориво или какво?

Задължително ли е да се сменя блоуофа (блувоф-а :bia: ) и неговата функция не е ли повече "гъзарийка" за фиуууу или подпомага кончетата? :bia:

Редактирано от ma4x
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се рефлашне значи да се презапиче информацията в него ...

Информацията е за горивната смес ... колко бензин/дизел да влиза през инжекторите на съответното количество въздух от турбинката за горивната смес ...

А блоу-оф-а не е гъзарийка ... той ти разтоварва турбинката, за да не гръмне ... дефакто той определя какво налягане да ти геренира турбината и като стане достатъчно, ненужния нагнетен въздух се връща обратно след въздушния филтър или се изпуска обратно в атмосферата (тия вторите правят ПУФФФФФФ) :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва слагането на чип и най-добре в Пловдив ли да ми го сложат или и в София може.

Като се сложи чип задължително ли е да се смени и нещо друго(филтър, блувоф).

Благодаря предварително :bia:

Браток слагаи и да не ти пука,кефа е голям,разликата във вървенето съ6то :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А блоу-оф-а не е гъзарийка ... той ти разтоварва турбинката, за да не гръмне ... дефакто той определя какво налягане да ти геренира турбината и като стане достатъчно, ненужния нагнетен въздух се връща ...

Тука малко грешиш. Blow off разтоварва турбината само когато отнемеш газта /дроселовата клапа е затворена/ или както ти казваш отвежда ненужен нагнетен въздух. Това което определя какво налягане да генерира турбината го върши уестгейта . :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което определя какво налягане да генерира турбината го върши уестгейта . :bia:

по скоро го върши компа, оттам сигнали до соленоида той пък с пулсации отваря или затваря клапата на уестгейта, който пък от своя страна пропуска газовете не през перките на турбото а изотстрани и навъх на хладина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах не6то странно,на 4 или 5 скорост някаде към 5000 обурота,както си набира колата изведнъж някакси губи мо6тност и спира да върви.От какво може да се полу4ава това,така стана след като и сложих 4ип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и пак трябва да се префла6ва 4ипа ли? то тези таблици дето се ка4ват на 4ипа,за подаването на горивото,и въздуха ли са само?венци сам ли си ги мисли или ги взима фаила от някаде готов?И не6то друго странно което се полу4и,колата не иска да запали с оригиналния 4ип какво може да му е станало?

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стия го плаши бе лачо как ше му гръмне турбото, най мноо да му изплюе маркучите или да губи бууст....

недей ще откажеш хората от турбини

Добре "гръмне" така по-добре ли е ? :bia:

Тука малко грешиш. Blow off разтоварва турбината само когато отнемеш газта /дроселовата клапа е затворена/ или както ти казваш отвежда ненужен нагнетен въздух. Това което определя какво налягане да генерира турбината го върши уестгейта . :bia:

Така де, не го написах като хората, ама ме домързя да редактирам после :bia:

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и пак трябва да се префла6ва 4ипа ли? то тези таблици дето се ка4ват на 4ипа,за подаването на горивото,и въздуха ли са само?венци сам ли си ги мисли или ги взима фаила от някаде готов?И не6то друго странно което се полу4и,колата не иска да запали с оригиналния 4ип какво може да му е станало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нормално ли е когато е запалена колата и отворя капа4ката на двигателя от кадето се сипва маслото,да излиза въздух,и ако не е нормално от какво се поилу4ава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за теми4ката ,6те пробвам това с раката :hilezh: а ина4е днес бях при Венци и го питах за това духане,каза 4е е нормално да духа но би трябвало да спре когато даде6 газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото сме обсъждали по форума на доста също им духа от капа4ките

лошо е от пръ4ката ако по4не

венци опраи ли си бакийте

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...