Jump to content

Audi a4 b7 трудно пали


miracle96

Recommended Posts

Здравейте!Имам audi a4 b7 2.0tdi 170к.с от скоро време започна да пали мн трудно на 1-ви старт,след това си пали нормално...При последното шофиране установих,че помпата която е зад двигателя (тандем) мисля отдолу е цялата в нафта и маркучите към нея също...от климатроника не се стои вътре и мисля че капе на ауспухувата с-ма и направо излиза пушек и мирише доста неприятно...въпроса ми е дали наистина е тази помпа и дали може да се рециклира или по-добре да си взема 2-ра ръка,че гледах нови са по 400-500 лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дааа минава ми,затова вече 4ти ден е пред нас като объл камък и търся съвети ремонтен комплект или рециклаж на помпата да правя ..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, през далечната вече 2010 карах пасат 1.9 avf и ми протече тандем помпата. Бяха тогава по 600лв. От ауто+ си поръчах уплътненията заедно с един високотемпературен силикон на viktor reinz. По спомен двете неща бяха под 50лв.

свалих помпата, развих капака, изчистих го много добре, смених уплътнението, малко силиконче и завих. Заспа и не ми течеше до продажбата на колата над година след това. 

Не е сложно, само се приготви след монтаж да не пали доста време и да въртиш с помпене на газта. Трябва да обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених помпата с нова и се оправиха нещата ... беше мудна в ниските и гореше яко,но вече си има ряз и се усещат тия коне ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
On 9/25/2017 at 3:19 PM, OvivO said:

Колега, през далечната вече 2010 карах пасат 1.9 avf и ми протече тандем помпата. Бяха тогава по 600лв. От ауто+ си поръчах уплътненията заедно с един високотемпературен силикон на viktor reinz. По спомен двете неща бяха под 50лв.

свалих помпата, развих капака, изчистих го много добре, смених уплътнението, малко силиконче и завих. Заспа и не ми течеше до продажбата на колата над година след това. 

Не е сложно, само се приготви след монтаж да не пали доста време и да въртиш с помпене на газта. Трябва да обезвъздуши.

 

Колега, от такива като теб направих ремонт на кола на 134000 км. 2.0 BRD 170hp!!! За да спестите 500 лв. (550лв геманска, 650лв. оригинална тандем помпа) и си играете на евтиния, може да попаднете в моя филм, а именно: тандем помпа с "ремонтет комплект и високотемпературен силикон" беше така добре направена от предния собственик в Швейцария(да,и там има такива,ама са са сърбии,хърватии, албанции), че след година каране от перфектния силикон все ще изби в маслената магистрата и напълни маслото с нафта, направи ми маслен удар на магистралата със 140км/ч., цяло чудо е, че успях да я угася, а не да се взризвя с буталата към космоса!!! И ефекта беше-4 криви биели, тотал ремонт за около 7000лв.!!!!

Мислете добре, преди да се базикате с колите си...все пак ВИЕ и вашето семейство се возите вътре!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivo_stefanoff: много удивителни използваш, а просто си изказваш мнението, аз също. Това, че някой си е оставил ръцете на твоята помпа, най-вероятно гадния джамбазин, за да не ти мирише на нафта, като я пробваш, си е лично твой проблем. Не ми се вниква дори в твоята история. 

Моята е съвсем различна! След моя ремонт колата мина 45 х км и нямаше и помен от проблем. Продадох я и човекът също си я е карал нинамсиколко хиляди. 

А това за семейството даже не знам защо го каза, клише е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тандем помпата е консуматив, колега! Всеки има право на мение-и аз изказах своето. Удивителните имаха за цел да наблегнат на важността на въпросния възел, както и възможните последици!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз споделих положителен и достъпен опит за поправка без последици. Не поправям помпи и да си търся работа. Поправих си моята 2009 година на пасат B5.5 1.9TDI AVF мотор и си беше пушка, както казах още 45 000 км.

600 лв са пари, а тогава бяха още повече от сега. Особено сега за кола, която в момента може да струва и колкото 5 тандем помпи цялата.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...