OvivO

Members
  • Content Count

    4,413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

About OvivO

  • Rank
    Който си искам

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    The Earth

Recent Profile Visitors

2,651 profile views
  1. знам, че не ги интересува, цените на модулите са паднали, а CP премахване се е вдигнало Странно е, че тунерът е без защита, да.
  2. @S&K: изгорелите свещи в комбинация с неработеща ламбда на b1 s1 - са допринесли определено за задръстване на дпф
  3. тв тунерите са по ~50лв, щеше да е криво да трябва да се дадат 200% от цената след това за махане на CP
  4. @kikson1979: преди да го смениш на колко средно пробег регенерираше? Колеги, при вас на колко регенерира и къде се кара колата - градско/извънградско. При мен предимно градско и между 600 и 1000, има случаи и на 1500км, следя я редовно на 104 канал.
  5. новите означения - умножаваш по 10 и вадиш 200 - получаваш горе долу конете. Страхотно го измислиха от Ауди. Q3 35 - 3.5 ли е, 350 коня ли е, то 2.0 или надолу и 150 коня
  6. той слага някакви снимки и очаква отговори и диагноза. Поне да са по-ясни снимките и да се вижда целият екран
  7. @chefoukr: не говорим за канали 102 и 104 в engine, а long adaptation каналите пак там. Аз тествах, каквото е написал @mshbul
  8. някой има ли списък на adaptation каналите по модули, има значителен брой недокументирани във VCDS
  9. направи клипче как пали на студено, моята вдига, пада на 900 и нещо и там държи. Нормалните по спомен са 750 при моя двигател
  10. март 2016 е произведен, интересно, че пише made in germany, чак не ми се вярва. Сега бе на 60% SoC, което е малко, но уикенда на -9 никакви драми и колата се кара 2/3 дни в седмицата градско сега зимата. Интересно, че battery condition е 100%, но явно е фалшиво П.П. лятото съм го гледал и на 80% ясно е, че скоро ще се купува
  11. колега, сега погледнах при мен, пише 216. Колата е на 279 000 реални. Последно е регенерирал преди 900км, не знам кога ще пусне.
  12. оригиналните карат по 10 г., но 13 години са си супер много.
  13. 2007г ти е акумулаторът varta? изкарал е 13 години Баси! Аз нямам start-stop и съм с Bosch 105 AGM - вече е на над 5 години и нямам драми.
  14. да, къде махат CP за 50 лв, тогава си е оферта, но 100лв срещу презапояване за 40лв - има разлика.
  15. има два тройника, и мен единият ме предаде, който съединява тънки маркучи от двете глави и се свързва след това с разширителния съд. Този е над дясната глава като застанеш отпред на колата към разширителния Има и друг тройник и него не съм го гледал, не знам и къде е, но и той е потенциал...