Jump to content

OvivO

Members
  • Мнения

    6087
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

4 Последователи

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    The Earth

Последни посетители

6064 профилни разглеждания

OvivO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. може и маншонът да се е разместил, обикновено се получава след вдигане на колата и интервенция по предницата. Тогава е най-добре да се намести маншонът, защото се получава металът да се търка в гумата.
  2. добре е, че писа Хайде, обратно си на пистата
  3. OvivO

    Дпф филтър

    Жалко, мислих, че в България най-после мерят всичко. Моята с дпф кове 0.00, но то зависи какво мерят.
  4. OvivO

    Дпф филтър

    браво, крайно време е да са истински ГТП. По-скоро от този сензор може да не регенерира дпф-а. Изгорелите газове - може да имаш пикаещи дюзи. Пуши ли черно? Ако са наред дюзите - без дпф не пуши. Колата има ли и катализатор? Какъв модел е колата и с кой двигател?
  5. OvivO

    Дпф филтър

    да, за дпф има сензор за налягане и за температура. И двата сензора са много важни за правилната работа на дпф.
  6. Dbros - високи цени, но ще вършат работа. Работят с гаранция.
  7. Соленоид, вкарвай я в сервиз и ги накарай да махнат кората отдолу и дайте контакт и опитайте да запалите, би трябвало да могат да замерят, че не достига ток до стартера, а само до солеоноида, още му викат шалтер мисля. За 100-120 лв би трябвало да си обратно на пистата.
  8. П.П. откачи ли акумулатора за малко и пак да пробваш да запалиш? Може и да стане.
  9. Аз на 95% залагам на соленоид на стартера. Този соленоид пуска ток към стартера, изведнъж изгаря и стартерът не получава ток въобще, затова и няма как да завърти. Ако колата е по-нова година, се виждат живи данни и за стартер в engine. Ако е префейс, най-вероятно няма. Стартерът се сваля отдолу на подемник. Соленоид струва около 60-70лв.
  10. OvivO

    Audi a6 c6 верига?

    Това масло Petronas 5/30 и 5/40 с PAO база ли е?
  11. диагностика и грешката? Иначе може да е всичко от цедка в резервоара, горивен, клапан на ГНП, най-вероятно е самото ГНП за стенд и почистване, ако е чугуненото, след това дюзи или двата сензора на двата рейла, както и маркучите на дюзите за обратната нафта.
  12. За съжаление това може да сочи, че нещо не е промито и дюзите пак да са запушени
  13. не мисля, че ще извади грешка за запалката на ксенона, но не съм сигурен.
  14. потърси тук: https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/our-catalog/search-by-vehicle/#/
×
×
  • Create New...