OvivO

Members
  • Content Count

    5,764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

4 Followers

About OvivO

  • Rank
    Който си искам

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    The Earth

Recent Profile Visitors

3,695 profile views
  1. @Krischan: с такава взе колата или ти си я слагал след това? Ако е сток webasto си е идеално. В представителството на webasto ми искаха 3200 лв за монтаж на нова 2017 и не се навих. Приятел си монтира суха печка само за купето на кемпера, но си изисква място и със седан е по-криво в този смисъл.
  2. ретрофит на "мокра" печка, която да подгрява и двигателя си е много играчка. Суха печка само за купето и то на комби - много по-лесно и преди години чисто нови имаше за 300лв
  3. не ти ли е достатъчно това:
  4. 6 нови с добра отстъпка са 2000лв+ 6 рециклиране на някои места са 1500
  5. сравни цените за рециклиране и за чисто нови, прецени кое си заслужава, според колко ще караш колата, разлика и прочие.
  6. @vvulev: те не говорят за А6, а за 1.9tdi
  7. като включиш да духа на предното стъкло, се включва ел нагревателят и стопля много бързо, но духа прекалено силно. Вкарва и отвратителен въздух от пушещите печки и масларки по нашите пътища. В града гледам да карам на вътрешна, че е ужасно
  8. от диагностика, най-добре си купи ти VCDS кабел, за да можеш сам по всяко време да си прочетеш колата.
  9. @Костадин1975: eshop на cario не е със свободен достъп, а трябва да имаш акаунт?
  10. основните проблеми на нашите фарове са: 1. тънък бял филм/слой отвътре на стъклото, както и върху лупите 2. разбира се, ако отвън не са полирани и нямат фолио, което да ги пази - се матират здраво с годините 3. рефлектори евентуално, ако са поизгорели 4. инсталацията и уплътнението на кабелите САМО това са
  11. да, ветрило, а не три струи, моите бяха две концентрирани струи. Тогава двете бяха 22 паунда. От тук съм ги поръчвал, едната е свършила. https://www.ebay.de/itm/182743566275?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=-4l-DR-mS0e&sssrc=2349624&ssuid=MtHzfGOBT6-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY https://www.ebay.de/itm/181865803293?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=707-127634-2357-0&ssspo=-4l-DR-mS0e&sssrc=2349624&ssuid=MtHzfGOBT6-&var=&widget_ver=artemis&media=COPY
  12. от A6 4G тип ветрило. 4G0955987A 4G0955988A адаптър, за да се щракнат хубаво: 4F0955431 - беше около 7лв в Порше преди години
  13. за такива дребни сметки няма смисъл от китайчета. За много видове части ОЕМ са си значително по-качествени: термостат, тампони мотор, дискове, накладки и много други. За съжаление нямат общо с първоначалното вграждане. @Gangbango: купи си рибки
  14. цедката в резервоара можеш и сам да почистиш, но е мръсна работа, а и при мен беше супер чиста и нямаше ефект. Не знам кога си сменял горивен филтър и къде слагаш нафта, ако е от туби, може и него да смениш. При мен и това нямаше ефект. ГНП над 200к не е лошо да си се стендова и аз в случая залагам на нея. Не е задължително да сменяш клапана върху нея. Той е към 200лв. Виж си маркучите за обратна нафта на дюзите, това ти е другото сравнително евтино място. Ако някой изпуска, пада налягането в дюзата и отчита тази грешка.
  15. ниско налагяне в рейла ли? При мен свалиха ГНП, почистване, стенд и заспа, смених и датчика за постъпващото гориво в самата помпа, той е с три винта на самия корпус на ГНП. Проблемите приключиха. Не сменяй повече ей така, на проба грешка. Тези датчици се гледат на живи данни и се сменят, ако са с проблем. Пред шофьора датчика на рейла само мери налягането и праща на компа, на него почти няма какво да му стане. Другия датчик на рейла пред пасажера, той де факто регулира налягането. И той рядко думка. това е пътя на нафтата: резервоар и цедка под пасажера охладител на горивото - тръби, може да си ги ударил, но едва ли горивен филтър клапан на гнп и самото гнп рейл и двата датчика дюзите могат да изпускат маркучи на дюзите за обратна нафта аз залагам на ГНП. На мен ми излезна 450лв със сваляне на помпата, пращане за стенд, смяна на ролката. Успех