OvivO

Members
  • Content Count

    3,855
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

About OvivO

  • Rank
    Който си искам

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    The Earth

Recent Profile Visitors

2,333 profile views
  1. хей, ти пък за какво се хвана метафора
  2. нещо си се газирал, а не трябва, коли са и се трошат. Такъв е опитът на хората и то не точно тези, които ти вписват в темичката с желание да ти помогнат, но ти явно очакваш някой да ти даде магически магнит за обиране на стружки?
  3. Стефане, можеш ли да обясниш за качването на масло, че аз не те разбрах и как можем да проверим и на нашите дърти премиОми
  4. няма ли парт номер, в Порше ще е левчета много пъти такива дребни детайли по моргите са по-скъпи, отколкото чисто нови в официално представителство
  5. нали се шегувахме двамата, че може да си "набереш"
  6. @janoar болтът в шенкела, който държи носачите...
  7. стомана в алуминий, много приятно се запича с годините, трябва яко киснене с дни, някои го нагряват, но това не е много добре за алуминиевия шенкел.
  8. @toro хора и потребности всякакви, аз взех Plus, като мислих, че ще ми е огромен, но сега не бих се върнал на нормален iPhone.
  9. то първото SE е с детски дисплей, на един колега му караше в началото по 3 дни, но става почти само за телефон...
  10. 3.0 дизел си има доста потенциални проблеми и скъпи възли. Иначе при нормална поддръжка всеки двигател иска добро масло и навреме, както и филтри.
  11. колега, купи си караваната с кеф и си я закачи, ако ще я дърпаш само ~1600км до България. Ще си караш бавно по магистралите, ако избереш и не много пиково време, няма да има много опашки по границите и ще си я докараш. Няма изкачвания по пътя сериозни, има леки и то по магистрала. Виж и каква категория за правоуправление ти трябва за каравана
  12. да, размени "запалките" на ксеноновите крушки, ако са съвместими лява и дясна и така ще знаеш дали е запалка или нещо друго
  13. преди да взимаш баласт, се увери, че е от него. Не знам дали има ляв и десен баласт, но пробвай от левия фар и дали ще светне. Може да имаш проблем с кабелите или друго.
  14. и за двата фара крушките могат да се сменят без да се свалят фаровете. Преден десен дори е по-лесно - сваля се кутията на въздушния филтър и си ти, виж си кабелната изплация дали не е изронена цялата. Ляв фар е по-трудно достъпен и е по-голяма гинекология, но пак става - там казанчето за хидравликата се бута надолу.
  15. мдам, на олроуд с всички други неща стоят идеалка, но тук все едно светят с неон силвър