Jump to content

OvivO

Members
  • Мнения

    6174
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

5 Последователи

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    The Earth

Последни посетители

8750 профилни разглеждания

OvivO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. OvivO

    Висок разход 2,7 TDI

    Ааа, ако е супер горещо и се бори да навакса и средната скорост е 22 км/ч - и при мен беше така.
  2. OvivO

    Висок разход 2,7 TDI

    Аз залагам на средна скорост под 30км. Ако е над, е много висок разходът. Завиви и как е калибриран борда за разход, може да е от 85 до 115%. Важно е и какво ти дава пълно-пълно на колонка след да кажем 400км пробег.
  3. OvivO

    Висок разход 2,7 TDI

    не са важни километрите, а средната скорост. Каква е тя при този маршрут? 3.0TDI не си усеща климатика, това са моите впечатления.
  4. Това го има и на А4 B6, явно някой от датчиците се прецаква, но има хора, които са ги сменяли и пак си е оставало. Някъде все има написано решение.
  5. Някой сензор е думнал. Колата ще си каже кой е
  6. Карета, гуми, джанти, втулки на джантите, долни носачи, кардан.
  7. Да, 5w40 е супер, но не трябва да си с дпф.
  8. textar мисля са добри от по-бюджетните. АТЕ за мен са зле. Най-доволен съм от оригинални. Има и още по-добри.
  9. За момент е дропнало поне, затова е intermittent
  10. Слаб волтаж е регистрирал този модул.
  11. това е видео описва процедурата:
  12. Връзваш се с кабела, въртиш ключа на контакт, не светват лампите по таблото, но държиш спирачката и само до този модул access and auth - можеш да се вържеш. Триеш стандартно грешката. Най-вероятно в сервиза са резнали червено-черния кабел, става за 5-10 мин и воланът спира да се заключва. Ако проблемът е в електрониката на колоната, това не помага трайно. Но в този случай винаги помага махането на плюсовата клема за 5 секунди, но не е трайно решение...
  13. А какво направиха - само изтриха грешките, изолираха колоната ли, емулираха ли я и за колко пари?
  14. като временно решение може да опиташ да махнеш плюсовата клема за 5 секунди, може и да се оправи и да запали. Ако не, трябва с VCDS да се влезе без контакт в модул за Access and Auth - просто се държи спирачката и се връзваш към този модул, трие се грешката и колата ще запали. Ако грешката е за моторчето в скапаната колона, то след като колата запали и се оправи - дава се на контакт, за да е сигурно, че моторчето е в отворено положение, реже се червено-черният кабел на буксата с три кабела, която влиза в ел. модула на колоната под волана и забравяш за този проблем. В някои случаи има и проблем в ел. частта, тогава се сменят части по платката.
×
×
  • Create New...