Jump to content

OvivO

Members
  • Мнения

    6056
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

4 Последователи

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    The Earth

Последни посетители

5793 профилни разглеждания

OvivO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @petio_venkov: понякога си е добре да се свали кората, за да се огледа за течове и други неща. А и си мисля, че през пробката ще излязат повече отлагания и мръсотии. Иначе е най-лесно и бързо през щеката. Може да пробвам и аз
  2. @kpematop: със смукане през щеката получава ли се добре? Примамливото е, че е бързо, чисто и лесно.
  3. те такива и за дискове ще реват, че след 100 000 км са вече за смяна, а те останали 22мм
  4. @kpematop: вярно, че слависта е оригиналният акаунт на Кирил Няма как да имаш два акаунта и да не си водиш диалог в темите...за подкрепа Моят шлеп е вече 45000 с твой ремап, Стефане, няма драми, а не е като да не му стъпвам мъжката.
  5. OvivO

    Проблем с А6 c6 s 2005 165kw

    не си сложил хубаво масло, дори и да е оригинално. Ако все пак е оригинален Кастрол, за сходни пари има един клас по-добро масло и това е Ravenol. Качи някъде клипа в youtube, където можем да го видим лесно, защото не знам колко хора ще се навият да свалят някакъв клип от абв.
  6. @slavista, @darkeci: вашите мнения са стойностни, защото сте регистрирани отдавна в този форум, а не сте го направили преди 20 дни. Аз за 7 години съм ходил и при двамата по 2 или 3 пъти и са ми вършили работа. Препоръчайте сервиз, от който сте доволни?
  7. С какво име заставаш ти в този форум, като не си изградил такова? Аз изгода от форумните майстори каква имам? Ясно е, че няма 100% доволни от нито един сервиз, нито един майстор. Просто не си първият, няма и да си последният, който се регистрира тук, за да оплюе някой майстор, а в твоя случай - няколко.
  8. от 11 години караш Ауди, регистрирал си се преди месец тук във форума...имаш 10 мнения и в 5 от тях плюеш по майстори и сервизи. Добреммм.
  9. има условия, за да се пусне принудителната регенерация. Едно от тях по спомен беше да няма никакви грешки в engine module.
  10. виж във V-то дали не е локва. Другият вариант за 2 тройника, които се разпадат с времето, поне са 2 при 3.0 tdi, не знам дали 4.2 е същото.
  11. софтелектроник питах за абс модула и грешката brake pressure sensor. мид ауто - в София съм и не ми се занимаваше някой да я сваля, пращам кутията и наобратно. Живко се занимава само с кутии, каза ми цена, оставих му колата и 4-5 дни по-късно се обади, че е готова. Каза, че и хидрото е рециклирано при мен, имам и работен лист/фактура за ремонта.
  12. @lavatrice: аз бих го резнал за всеки случай. @Galin: бих като начало сменил батерията на ключа, ако не си скоро. Но то си записва, ако е слаба. Възможно е иммо-то да не засича ключа понякога или имаш екстра иммо от каското и то се ебава.
  13. моята кутия юли 2022 на един кик даун роди, скъса първичен вал, по препоръка на @kpematop отидох при Живко в Кръстова вада. 3300лв по-късно имах ребилдната кутия: хидро, втулки, дискове, вал и други, като по негови думи само клапанното тяло е трябвало да се смени, за да стане перфектна, но това бяха още над 1000лв. 22000 км след това кутията си включва супер добре и нямам драми. Първите километри беше по-груба, но последните 10-15к е супер.
  14. Аз никога не задържам стоп бутона, за да заключа волана. Ти до сега си го правил ли? Иначе: Даваш контакт, за да си сигурен, че е отключен воланът. При това положение режеш червено-черния кабел, който влиза в модула на колоната и забравяш. И няма да ти се заключва воланът повече никога.
×
×
  • Create New...