KristiyanGochev Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 (edited) Здравейте колеги! Нов съм във форума и от близо месец съм собственик на Audi A4 2006 2.0tdi 7-ем степенен автоматик, тип мултитроник. Предварително се извинявам, ако допускам някакви неточности, но да си призная не разбирам много от коли, но поне не се правя на разбирач. Та проблемът ми е следния: Преди да закупя автомобила го закарах на сервиз да го проверят. Майсторът каза, че всичко изглежда "ОК", само трябва да се подменят някой дребни неща като на всяка една кола. Взех автомобила, смених му масло на двигателя, филтри, предни носачи, ремъци, водна помпа и т.н. Всичко "ОК" първите 500км, но след това изникнаха 2-ва проблема: 1ви: При намаляване на скоростта почети до нула, например преди 'легнал полицай', се получава странен шум наподобяващ стържене, все едно две железа се допират при вибрация. 2ри: При ускоряване, някъде около 1900-2000 оборота и около 50-60 километра в час, се получава леко придръпване(приритване), миля си че е при смяна на скоростта от 2-та на 3-та.Не го прави всеки път а от време на време. Реших, че трябва да и сменя маслото на скоростите, четох доста мнения "за" и против смяната, но в крайна сметка реших, че ще го сменям. Сложих му оригинално на Audi Тествахме го след това с майстора, всичко ток и жица. Тръгвам си аз от сервиза и след 5 км пак придръпва(приритва), три-четири пъти и след това спря. Закарах я пак при майстора, закачи я на компютъра и каза че имало грешка за турбото...каза нещо за накакъв "мозък", но зачисти грешката и ме накара да я тествам пак 10км...но проблема не е появи. В крайна сметка препоръката на мастора беше да я покарам 5хиляди км и да видим,но най-вероятно била за нова верига и ремонт на барабаните. Извинявам се за дългото обяснение, но исках да съм максимално изчерпателен. Благодаря Ви предварително! Edited September 27, 2017 by KristiyanGochev Link to comment Share on other sites More sharing options...
taki95 Posted November 20, 2017 Report Share Posted November 20, 2017 Оправи ли се колега от кво беше и аз имах същия проблем на а4 б6 2004 мултитроник и на директна не можех да карам само на мулти карах тогава и много ме заблуждаваха ама отидох при жи4каджията и ми смени само 1 бушон маи беше за абс и вси4ко се оправи и то4но имаше придърпвания на Д жи4каджията е пред главния фход на централен софииски затвор първия сервиз а това от турбото мисла 4е е няма ништо общо с придърпване и ритане много разбират те и аз като имах същия проблем ми говореха напрао за нов автомат хаха а ремонта ми излезна 10 лв :Д Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferad Posted July 2, 2018 Report Share Posted July 2, 2018 Здрвейте колеги има същия проблем с audi a4 2006 2.0 tdi 7-степенна автоматична кутия придърпва при потегляне когато е студена се усеща по малко,какво ще ме посъветвате Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristiyanGochev Posted July 2, 2018 Author Report Share Posted July 2, 2018 Здравейте колеги. Моят проблем се оправи след смяна на маслото на скоростната кутия и чистене на насъбралите се грешки от компютъра. След това не съм имал повече проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.Stoilov Posted August 13, 2018 Report Share Posted August 13, 2018 (edited) Имах същият проблем, като в началото беше само при потегляне и скорост до около 40км/час при подаване на газ. В последствие започна да се случва и при спиране на автомобила пак горе-долу от тази скорост до покой. Аз също си помислих, че трябва да се смени маслото на мултитроника. За съжаление обаче се оказа друго, като отидох при едно момче в Казичене/София, с който решихме да отвори кутията. В последствие се оказа, че това притрисане " все едно две железа се допират" се оказа от веригата на кутията, която е започнала да дълбае единия от 2та конуса. Всъщност веригата направо си беше направила "гнездо" в този конус. На местата, в които веригата опираше в него, беше и посиняла. Оказа се, че такъв конус втора ръка трудно се намира читав, според майстора. Някъде около 1400-1500лв бил нов (те са 2). Извадих късмет, тъй като той ми намери същата кутия от тотализирана А6ца, която беше обслужена от него и със сменени конуси и верига 7000км преди въпросното събитие. Та новата кутия + труда по смяна на едната с другата кутия, ми излезе 1400 лв. (1000лв кутията + новото масло, 400лв за труд ми взе) Имам останал един конус от старата ми кутия, който е в добро състояние и не е засегнат от веригата. Ако на някой недей си Боже му се наложи, може да договорим цена. Пишете ми на ЛС. Успех! P.S - не се бавете с ходене при майстор, тъй като колкото повече се кара, толкова по-зле може да стане. Edited August 13, 2018 by B.Stoilov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now