dido73 Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 (Редактирано) Здравейте младежи. Има ли някой идея как работи съединителя на A4 B7 2005 BLB 6 степенна скоростна кутия HCF. След смяна на съединител и маховик /новите са Sachs/ започна да ми създава проблеми. След натискане на спирачка и съединител при работа на двигателя на обороти задържа педала на съединителя долу и след това го издига. Нещо като засичане се получава. Това долу горе в момента на зацепване. От доста време ми създава проблем и спирачката. При студен двигател и натискане на спирачка, оборотите падат до към 800 и двигателя започва да тресе. След като отпусна спирачката се оправя. При повторно натискане на спирачка няма грижи. Та въпросите са: Има ли общо между съединител, спирачка и .... може би вакум? Какво е то? Къде да се търси проблем? Работи ли с масло съединителя? Това масло от спирачната течност ли е? Ползва ли съединителя вакум? Ако има масло, има ли помпа на тоя модел /долна / горна /? Може ли да е проблем с въздух в някоя от помпите? Общо взето какви са възможните решения. Схема /как работи/ също би била от полза. Отностно проблема със спирачките, така е от доста време. къде да търся проблема там? Четох че може би е проблем със спукан маркуч на вакуум или нещо подобно. Как да открия къде има спукване? Може ли да е проблема във вакум помпата? Как да го диагностицирам това. Редактирано 3 Октомври 2017 от dido73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido73 Публикувано 7 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Никой ли не се е сблъсквал с такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване