Jump to content

След смяна на делко колата започна да пуши при форсиране!


lupi70

Recommended Posts

Здравейте форумци.Хванах си белята с едно ауди 80 б3,1,6 рр ,което ми подари брат ми.Преди  време бях писал че имам проблем с паленето ама от тук от там се оказа датчик на Хол.Не се бях сблъсквал с такива проблеми като токове защото си карах една печка.Значи преди да сменя делкото а не само датчика да не ставам досаден защо, колицата си беше пушка и грам пушек.Маслото макар, че колата е над 200-250к грам не харчеше или ако е харчела повече от 100-200гр от смяна до смяна.Сега да уточня колата пали на 1/4 оборот студена и топла.Става въпрос на бензин.Като загрее оборотите са супер без никакви пулсации,вибрации и тем подобни.Но като покарах известно време в купето замириса на изгорели ли са неизгорели ли ама не се трае и започна да пуши син пушек.Та въпроса ми е може ли да е от центровка или делко? Само сега да не се почне сегменти,основен ремонт защото пушека не смърди на масло.Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише.Ако е центровка не би ли трябвало обороти да се менят,трудно да пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е задължително трудно да пали. Но центровката се проверява най-лесно. Просто намери някой със стробоскоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...