lupi70 Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Здравейте форумци.Хванах си белята с едно ауди 80 б3,1,6 рр ,което ми подари брат ми.Преди време бях писал че имам проблем с паленето ама от тук от там се оказа датчик на Хол.Не се бях сблъсквал с такива проблеми като токове защото си карах една печка.Значи преди да сменя делкото а не само датчика да не ставам досаден защо, колицата си беше пушка и грам пушек.Маслото макар, че колата е над 200-250к грам не харчеше или ако е харчела повече от 100-200гр от смяна до смяна.Сега да уточня колата пали на 1/4 оборот студена и топла.Става въпрос на бензин.Като загрее оборотите са супер без никакви пулсации,вибрации и тем подобни.Но като покарах известно време в купето замириса на изгорели ли са неизгорели ли ама не се трае и започна да пуши син пушек.Та въпроса ми е може ли да е от центровка или делко? Само сега да не се почне сегменти,основен ремонт защото пушека не смърди на масло.Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да пише.Ако е центровка не би ли трябвало обороти да се менят,трудно да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 28 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2017 Лоша ти е центровката на делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Не е задължително трудно да пали. Но центровката се проверява най-лесно. Просто намери някой със стробоскоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване