Митака55555 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Колеги помощ спешно. колата е ауди а4 б6 1.9 130 коня с виско перка и с ел.перка е мотора. Проблема е че перката не спира да работи при изгасен двигател и ми събаря акумулатора, къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 В датчика за температура който се намира на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Този,който се завинтва в радиатора или този алуминиевият таралеж над самата перка? Редактирано 6 Декември 2017 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Passi ,има предвид този който се завива на радиатора,ама по-скоро модула който е над перката,не съм сигурен дали въобще има такъв датчик на този модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 На Пасат със същия мотор има и от него перката си правеше каквото иска.По спомен се намира в ляво долу на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 пасата е с две ел перки,авф до 2004 е с една виско и една ел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 С Виско+ел перка беше Пасата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Прав си,грешката е моя за пасата,сега погледнах схемата и дори с две ел перки е само с модул за управление без датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 имам такъв на радиатора отляво. значи от него е проблема така ли, мога ли временно да карам с разкачена букса докато чакам оригиналният да пристигне, за да не се върти перката и дами събаря акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 На това време можеш защото тази перка е за климатика.При мен от датчика беше проблема при теб не знам.Ходи при някой да и направи диагностика да не ме псуеш после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Няма споко утре сутрин ще ида на канал на направя някаква проба с разкачена и свързана букса на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Ходих да ми я закачат наваг ком. Излезе грешка надатчика човека каза че е временна грешка изтри я но пак се включва. Каза че при изгасен двг. Не стигало ток до датчика и. Нямало как да се включи вентилатора но уви пак се включва след изтриване на грешката. Интересното е че само като дам на контакт и спира да върти. Пробвах и. А разкачена букса на датчика. Но пак се пуска перката. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk От датчика ли да е От модула Или от реле? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Щом се включва перката и при извадена букса на датчика не е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 преди 27 минути, Митака55555 написа: Ходих да ми я закачат наваг ком. Излезе грешка надатчика човека каза че е временна грешка изтри я но пак се включва. Каза че при изгасен двг. Не стигало ток до датчика и. Нямало как да се включи вентилатора но уви пак се включва след изтриване на грешката. Интересното е че само като дам на контакт и спира да върти. Пробвах и. А разкачена букса на датчика. Но пак се пуска перката. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk От датчика ли да е От модула Или от реле? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk От датчика на климатичният радиатор също може да се вкл,може той да е дефектирал,би трябвало да има записана грешка в модула на климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Други грешки не показа на диагностиката Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 От София ли си колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Сега се сещам, че наскоро като ровех из форума попаднах на тая тема: Не знам дали ще е от полза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване