slayer4o Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 Здравейте! Преди около месец спря да ми работи подгряването на шофьорската седалка. Малко след това климатроника духа само на най-високата температура. Става адски топло и дори да го дам на low няма промяна в температурата. Духа основно от централно под предното стъкло. Всички копчета работят , но духа само и единствено най-топлото възможно. Майстора подмени модула за климатроника пак същото. Каза, че проблема може да е в някое стъпково моторае да дава накъсо... Кабел? Изгоряло стъпково моторче? Какъв може да е проблема според вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 а диагностиката показа ли някакви грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2017 Като за начало, смени "майстора". Вече и децата от детската градина могат да локализират проблем с диагностичен кабел, а той сменя на проба грешка . Направи лог с грешките и ще ти кажеме къде ти е проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slayer4o Публикувано 16 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 (Редактирано) Ок мерси за съветите, диагностиката не показва грешки Редактирано 16 Декември 2017 от slayer4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 16 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 (Редактирано) ама това на същия майстор диагностиката нали ? или ходи на читаво място ? не ми се вярва да няма нито 1 грешка при описаните проблеми Редактирано 16 Декември 2017 от kup0nq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Просто майсторът му има дърт кабел, който чете само по К-линия и за това не вижда по-далеч от 01-Engine. @slayer4o, отиди да ти прочетат колата с кабел, който чете по CAN, иначе ще продължаваш да сменяш на проба грешка. Една диагностика е 20 лева, а смените на проба грешка излизат стотици левове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slayer4o Публикувано 17 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Ок благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване