kup0nq

Members
  • Content Count

    1,396
  • Joined

  • Last visited

About kup0nq

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    AUDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Към момента втори ден колата работи добре, без грешки и аномалии. Сменен е датчикът на двигателя само. Сложих марка Hella.
  2. Много благодаря. Да, ще го сменям за втори път този датчик на двигателя. Не знам защо така ми прави проблем и издържа 3-4 години само. Поръчвам го с О пръстен и щипката, за да не стане някаква изненада в процеса на работа Не се бях сетил да отворя капака на казанчето, благодаря! Дано да се оправи от смяната, защото страничните симптоми са супер дразнещи.... Светва лапмата за ABS (няма логика, но е от тези грешки), ако се кара продължително време така (10-15 км) - светва и лампата на двигателя. Включват се перките за охлаждането. Автоматикът започва да превключва по-твърдо скоростите. Веднъж ми светнаха в червено и скоростите даже. Ако имаш лош късмет датчикът да не сработи с паленето на колата - след палене оборотите падат и аха-аха да загасне и се чака колата да си ги регилира сама, за да можеш да тръгнеш.....
  3. Има 2 еднакви температурни датчика. Другият е до двигателя отгоре вдясно. Като се прочете на кабел - излизат грешки и в двата. Мен по ме притеснява да няма някакви проблеми по окабеляванията някъде. Ще сменя първо по-лесният датчик, а този на радиатора - като намеря канал някъде или нещо подобно.
  4. Благодаря, трябва да намеря къде да кача предницата на колата и да видя дали ще има за мен място отдолу. Последният сервиз, в който беше, май само ми взеха парите и не са сменили нищо. Колата продължава да не отчита температура на охладителната течност. След 2-3 минути каране, стрелката пада и спира да отчита..... Относно марка има ли значение? Предлага се от 20 производителя поне на цена между 12 и 61 лв. https://www.autopower.bg/vag-oem-06a919501a.html
  5. Здравейте, как мога да достигна този датчик? През отворения капака отгоре мисля , че не успях да го видя. До радиатора на A3 8P 2004 е, ако има значение. Ако някой е сменял подобен или този до двигателя - може ли да препоръчате марка?
  6. Здравейте, откраднаха ми капачките на джантите (парт номер 8H0601165B). Някой има ли представа къде могат да се намерят някакви в същия размер? Не откривам като моите в интернет по никакви сайтове, а нови с отстъпка са 77 лв/бр....
  7. Здравейте, днес ми светна в жълто лампата на двигателя. Понеже се убих да търся, но не мога да си открия кабела, има ли как някой в района на Дървеница/Младост или около тези квартали да удари едно рамо и да прочетем грешките на колата? Ще я докарам на удобно за вас място.
  8. Гледал съм, но не намирам подобен размер 150 мм. Включително в БГ сайтове/google. А ме съмнява да няма.
  9. Благодаря, и аз намерих този номер. За съжаление нови с отстъпка струват 77 лв броя. Като се има предвид, че за горе-долу 100 лв. броя купих джантите, няма как да дам толкова пари за капачки. Има ли как някой да ми каже дали има някакви други универсални, каквито и да е, капачки, които да си сложа?
  10. Здравейте, моля за информация откъде мога да си купя капачки за джанти 8P0601025M. Може и някакъв евтин заместител, защото седи супер зле без капачки. Прикачвам и снимка на джанатата. Как да разбера какъв размер е капачката, за да търся алтернативни в интернет?
  11. Здравейте, моля да ми препоръчате място/човек/сервиз в София (по възможност около Младост), където да ми сложат ново странично стъкло на заден панел и да монтират 2 нови странични огледала с капаците и механизмите. В интернет трудно намирам сервиз, които да предлага и двете услуги едновременно. Ще прозвъня няколко в работно време, но ако някой има препоръчано място, ще бъде супер. Предварително благодаря и весели празници!
  12. Механизмът е заминал. Често срещан проблем. Би трябвало всеки авто ключар да може да го оправи или подмени с брава втора ръка от по-нова кола
  13. Това прилича на моя проблем от преди време. Особено в топло време го правеше - многократно включване изключване на радиото, отключване заклпчване на вратите.... Майсторите ме мислеха за луд, но проблемът, както сам открих решение по дриги форуми, се оказа в клемореда. Сменя се елементарно - трябва да си махнеш корите под волана и се вижда. Директно се маха стария и се слага новия. На букса е. Няма щипки, няма кабели (кола модел година 2008) всеки с отвертка би се справил
  14. Много благодаря. Ще опитам и ще пиша!
  15. Не. Не тръгна нищо да се инсталира след като вкарах кабела в лаптопа. Автоматично ли трябва да стане? Когато го правех преди години нямам спомени да сме правели нещо специално