mupk0 Публикувано 13 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2018 Здравейте. Станах собственик на 2000та година, 1.8Т Авант, фейслифт с код на мотора APU. След покупката взех да си го стягам лека полека и стигнах до една питанка. Запознат съм с АГУ мотори, но не и от типа на А4. Забелязах, че ми е пукната картерната тръба на вентилацията и от нея малко мирише и цапа блока. Предполагам, че се отразава и на работата на мотора, защото е вързана след дебитомера цялата система. Имам един ойл кеч кен и смятам да го ползвам. Видях темата в аудизон за PCV delete и смятам точно така да направя. Ще премахна всичкк паразитни клапани, ще вържа сервото директно за всмукателя, ще премахна тръбата към входа на турбото и ще изкарам картерната в кеч кена. Дотук ясно....обаче се загледах, че няма вентилация на капака, а моторите от типа AWM имат и изход на капака на клапаните. Защо на моя мотор няма, а на новите има? Видях че на коли с по-големи турбини сменят капаците, за да добавят вентилация и хем ще мина на по-новите бобини. Към момента ще махна цялата картерна, брейк бустера дето не работи вече на тея години и ще прекарам картерната през кеч кен. Да се занимавам ли да търся капак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Според мен няма нужда да търсиш капак,при мен го има този щуцер на капака (AUM напречен мотор) и като го гледам е добавен само и само да не се събира гняс от конденз и масло под капака на клапаните,тази кафеникаво-бялата гадост.Тази бялата ламаринка с дупките се явява нещо като филтър,при мен искаше доста добра промивка,докато ми хареса,не беше затлачена,но не беше и съвсем проходима,а маслото на двигателя е сменяно редовно.Иначе наличието на този щуцер малко ти усложнява работата понеже,за да се закачи и той към целия цирк има един У образен маркуч,който разбира се,се пука с поглед.На твое място бих опростил картерната вентилация и вакумната система както си го замислил и ако забележиш такъв бял конденз по капачката за маслото през зимата тогава можеш да помислиш за такъв капак с допълнителен щуцер.Мисля че при теб няма да е чак толкова различен от моя и снимките ще те ориентират.Пък и това за новия модел бобини е примамливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mupk0 Публикувано 14 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 (Редактирано) AUM въреи с AWM на А4. Запознат съм..просто на А4 са решилк на АЕБ да не слагат, а на АГУ слагат на капака. Та затова се и чудя. Ако след по-голямата турбина мина на новитр бобини направо с капак ще го направя с картерна...че нали капака е друг, а имам такъв наличрн, но от AUM. Трябва да видя как е откъм разлики. С какви газови дюзи си...lpgtech yeti? Редактирано 14 Януари 2018 от mupk0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Предполагам знаеш за заводските преходници за бобините,ако случайно решиш да оставяш стария капак?Газовите дюзи ако не се бъркам са lpgtech baracuda.Не разбирам нищо от газови инжекциони,но за 2 години експлоатация съм доволен,зареждам и карам мързелива работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mupk0 Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Знам, но имам капак...и ще ми е по-лесно ако реша да сложа вентилация. Баракуда и Йети са принципно идентични на дизайн. Щом са ги вкарали вътре, значи и аз ще успея че само там не съм навирал досега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Монтажа е доста дискретен,прави го мой приятел газаджия от Бургас.Проблема на този дискретен монтаж е,че трябва много точно да изрежеш маркучетата от дюзите до щуцерите на колектора,иначе или са къси и се изваждат от топлото или идват дълги и се пречупват.Реших си проблема с дебелостенен маркуч за оксижен,сега хем стоят под напрежение и не могат да се измъкнат по никакъв начин,хем е дебел маркуча и не може да се пречупи и да намали притока на газ.При монтирани пластмасови капаци не може да се разбере че има газово,изпарителя е сложен на предния щит зад двигателя а филтърчето за ниско налягане се пада под въздуховода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mupk0 Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 (Редактирано) Почти всяка кола с Йети я права така. Мерцедеса ми и той беше така просто много сгъчкано ми се вижда. не съм мерил още. Явно е рязал щуцерите на Т снадката, че гледам са доста близко една от друга. Иначе се налага да завърташ дюзата в колектора, а това не е окей на мъглата на дюзата. Би ли направил 2-3 снимки на дюзите как влизат спрямо бензиновите Редактирано 15 Януари 2018 от mupk0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Снимки бих направил колкото мога,стига 3-4 дена време да не те бъркат.Кое искаш да заснема положението на самите дюзи или ъгъла под който влизат щуцерите в колектора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mupk0 Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Дам..че аз досега ги оставях все по-нагоре, защото колите са нямали кори. Аз днес тъкмо минавам кат, а газта ще имам време да си я сложа поне другия месец. Не е проблем, даже благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване