Това е на теория, даже ако не е много ръждясало мястото понякога става и на практика.При мен бяха от "подобрения" модел 2001ва година хидравлични, има сервизен бюлетин защо се отказват от тях и се минава пак на обикновени гумено-метални.Вътрешната част излезе без много борба, бяха доволно разбити, външната част на единия я рязах, беше толкова добре заварена с ръжда, че хич не се трогна, сторшиха се саповете на две детски чукчета като от снимката, докато не го натоплих почти до разтичане с оксижена не се трогна.Новите на лемфьордер бяха с платмасова външна част, предварително ги изстудих във фризер но нямаше особена ползва, при металните има.В бележката, която идва в кутията е оказано положението в което се набиват, на моста има точка, която съвпада с тази на тампоните, какти при предните носачи, не знам дали се вижда на последната снимка.На мястото на колегата бих отишъл във сервиз, ако имат хидравлична скоба монтажа и демонтажа са безпроблемни.