Jump to content

Gostrex

Members
  • Мнения

    666
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Gostrex's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Практически няма да усетиш никаква разлика.От втора до четвърта са с една милимунда по-дълги, пета с една милимунда по-къса.Единствено можеш да видиш някаква лека разлика в оборотомера, но пак ми се струва, че ще се вмести в рамките на грешката му.
  2. Ами бандажната лента, се подвизава и с името текстилен изолирбанд.И нищо не пречи да се използва в ремонта, щом от завода са преценили, че може.Нищо не пречи да се използва и обикновения PVC изолирбанд, стига да е далеч от масло, нафта и бензин.Същото важи и за самовулканизиращата лента, щом хората я ползват за ремонт на далекопроводи, все ще може да се използва и в нашите златни аудита?
  3. Е това хубаво, ама какво да ги правим тея в завода дето са намотали половината кабелни снопове с изолирбанд?
  4. И на мен ми е ясно, че е най-добрия, но не виждам какъв е проблема тези две места да останат празни и да използва някои от свободните.Пак ще си е с нови клеми, даже може да ползва от големите предпазители за по-удобно.
  5. Ако не ти се сменя цялото табло, намери такива клемички и премести тези два предпазителя на някои от свободните места.За да се стопят така или са били от менте предпазителите, за които ти казва колегата, или са били замостени с медни жички, но доста по-дебели от нужното.Провери си и останалата част от инсталацията на фаровете, предпазител не се стапя до неузнаваемост ей така без причина.
  6. Уж е ясно, ама тоя го стегна с динамометричния ключ във въздуха, макар и да не беше увиснал до долу.
  7. Това е хидравличните тампони е някаква безбожна глупост на завода, но го е имало за много кратко време, аз също не го знаех, прочетох го преди време в някакъв сервизен бюлетин, но ако колегата има нещастието да попадне на мост с такива, почти сигурно е че са заминали.Другото много важно нещо, което забравих е, че моста се стяга само на земята в работно положение.Стегне ли се на подемник, вътрешната втулка няма възможност да приплъзне между ушите и след 2-3 месеца пак ще повтаря процедурата. На клипчето се вижда подробно процедурата по смяна на хидравличния с гуменометален тампон.
  8. Това е на теория, даже ако не е много ръждясало мястото понякога става и на практика.При мен бяха от "подобрения" модел 2001ва година хидравлични, има сервизен бюлетин защо се отказват от тях и се минава пак на обикновени гумено-метални.Вътрешната част излезе без много борба, бяха доволно разбити, външната част на единия я рязах, беше толкова добре заварена с ръжда, че хич не се трогна, сторшиха се саповете на две детски чукчета като от снимката, докато не го натоплих почти до разтичане с оксижена не се трогна.Новите на лемфьордер бяха с платмасова външна част, предварително ги изстудих във фризер но нямаше особена ползва, при металните има.В бележката, която идва в кутията е оказано положението в което се набиват, на моста има точка, която съвпада с тази на тампоните, какти при предните носачи, не знам дали се вижда на последната снимка.На мястото на колегата бих отишъл във сервиз, ако имат хидравлична скоба монтажа и демонтажа са безпроблемни.
  9. Gostrex

    Мига таблото

    С това трябваше да започнеш.Откачи таблото и сложи една пробна лампа на мястото на захранването докато откриеш проблема, да не ти се наложи да търсиш друго ВДО, че не останаха много.Бученето едва ли е от релето, провери и почисти масите по колата.
  10. Gostrex

    Мига таблото

    Най-вероятно от марката на таблото.Търси си ВДО, има доста теми в раздела по този въпрос.
  11. Ако е решил да ги сменя поне да търси италианска или испанска, на моята кола строших 2 чука докато ги изкарам, при положение че нагрявах и с оксижен.Моста е крив и не пасва на преса.За набиването трябва да си изработи или да си купи винтова скоба.Новите са бъчвообразни и се смачкват при набиването, да ги подведеш правилно без скоба е невъзможно.За щастие новите са с пластмасов корпус и не могат да ръждясат така.
  12. Главата не е чак задължително да се разцепва, но ако продължаваш да караш така, блока може да се разцепи на места.Добра идея е да отидеш при хората направили основния ремонт и да ги попиташ що тъй стана?
  13. Хвърляй го този мост, да се завари качествено и да се подсили, ще струва поне два пъти повече от мост втора ръка.Търси си мост с здрави тампони, че смяната на моста е лесна работа, ама смяната на тампоните хич не е. П.С. Развий само болтовете които минават през тампона, не развивай тези, които държат стойката на тампона към купето, понеже мърдат по малко и ще имаш ядове след това с реглажа.
  14. Gostrex

    Моментен разход

    Извинявам се, че повдигам стара тема, но никъде не открих подобна.Някой кара ли 8л с настройка на flexible interval и забелязал ли е на какви светва предупреждението за замяна на маслото.Датчика на картера в някои източници го водят Oil Quality Sensor, тоест уж трябва да следи и качеството на маслото.Идеята ми е може ли да му се вярва на този датчик да покаже ако евентуално има някакъв проблем с маслото, освен намаляло ниво?
  15. Gostrex

    Проблем със Турбо

    Дебитомер, н75 клапан, вакумни маркучи, мап сензор(малко вероятно), актуатор на турбото, ЕГР.
×
×
  • Create New...