Stuttgy Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Скъпо доста даже,същата процедура с оригинални части при Бмв е 1800лв. Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 При бмв мотора е редови, нормално да е по-евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 И веригите са отпред.Но при Ауди първо се разтракват и дават някаква индикация,че са за подмяна,докато бавареца направо я къса.Да погледнем и от хубавата страна все пак. Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mlakov Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 На 29.01.2018 г. at 13:50, Vonko написа: С хубави части и да се смени всичко както трябва между 3 и 3.5к каза Части като например... На 21.01.2018 г. at 9:54, amorphiskn написа: Колега, според мен никой не може да ти каже дали ще си спокоен и колко км. Ако не броим регистрация, Еко такса, ГО,каско и гуми, 5000 лв.ще ти стигнат евентуално за смяна на вериги, един хубав нов акумулатор, малки ремонти по ходова част и 2-3-4 смени на масло. Оттам - никой не знае. Ремонт на скорости - може да подмине 3000 лв. Ремонт на турбо - може да отиде на 1000 лв.или 1650 лв.е ново. Профилактика на ДПФ или замяната му - може пак да стигнеш 1500 лв. Така че колегата, който е казал че може да я платиш още веднъж е прав и то за много по-малко от 200.000 км Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване