Jump to content

petrishki

Members
  • Мнения

    3051
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно petrishki

  • Рожден ден 15.04.1988

Друго

  • Kaра
    2.0tfsi

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    Happiness

Последни посетители

2998 профилни разглеждания

petrishki's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 190 и 252 коньовите мотори са съвсем различни. 190 коньовия е с новия цикъл на работа и не подлежи особено на тунинг, пред месец-два извадиха по-големите фирми ст.1 за него. 252 коньовия е еа888 и е супер като вървеж, става и за тунинговане, но турбото е малко и няма болт-он вариант за по-голямо. Опциите към момента са само хибриди на ис20.
  2. Аз за 3 години налях 6к-7к лв в тая кола. Взех я за 7.400 и накрая я продадох за 8.000, добре поне че има търсене.. Аа и оригинални 18-ки продадох за 700лв, че возията беше на талига. Някви маркучи за антифриз ми се пукнаха на магистралата, репатрирах се. Рейката ми протече. Съединител с маховик. Тампони на мотор. Отваряне на главата щото губеше антифриз. Радиаторче на парното. Сума ти неща. Явно съм направил лош избор при покупката, не знам. Или не ми е била по джоба. За кола на предно е ОК мотора, за седан с куатро и екстри малее. За комби с хора и багаж, съвсем. Пак казвам, в б7 може да е различно, но тука се търси две поколения по-стар, което според мен е безумна покупка.
  3. Тампони на мотора. Също окачването, конкретно носачите. Случи ми се да търся предна с-лайн броня за Б7 преди няколко месеца. Цените почват от 600-700лв, втора употреба де, не нови...
  4. Моята беше от по-тъпите - AVJ мотор, 150кс, 5ст кутия, която е и къса на всичкото отгоре. От там насетне, съединителя е най-неприятния, с който някога съм карал в автомобил. Тунинги не съм правил, дори чип. Газ имах - брц. Гореше ми 13л със 160км/ч на магистралата, в града пак толкова. Ако трябва да го караш тоя кенеф на бензин си е баш премиум усещане. Парите за ремонти са като на вРС-а, дори има и по-скъпи неща, така че това с евтиното.... не е баш евтино. Айде, за премиум е ОК, ама то няма нищо премиум в тая кола... BFB сигурно е една идея по-добре, ама човека с 3к евра е далече от запазен такъв. Б5 да си купиш през 2020 е безсмислено. В Б6 няма какво да се кара освен 4.2 бензин. Б7 е къде къде по-добре от към мотори. Варианта с ексеото е доста разумен, ако ше се извадят повече пари и се кара на предно.
  5. А4 с 1.8т може, евентуално, да се чувства пъргава само на предно 😂 С 800лв тунинг се правел. Я дайте линк да видим тая голяма турбина за 300лв ли, колко беше... Ако избора е между 2.8 и 1.8т, ясно е че тръца печели, но аз като бивш собственик на 1.8т не бих си го причинил повече.
  6. Щото е силен само по форумите. 5 години пише против тръца, сега си купил 🤣
  7. За 20к лв продължавай да гледаш б8, щото с 4г ще е греда
  8. Влизайки в Кентавър, ако ти кажат добър ден, трябва да погледнеш слънцето дали свети...
  9. Човека го е страх да си вземе автомат, ама се е зачудил на премиумче от 2017-та година паххахахха. Това ще е голям автогол, то единия фар струва колкото ремонта на кутията е.
  10. Там друга ли е кутията?
  11. За коя кутия има гаранция тогава?
  12. Поради каква причина да има разлика между дизела и бензина?
  13. Всеки модерен мотор с принудително пълнене, в който се вложат едни пари, почва да върви. При точно тоя вагов мАтор, пътя е утъпкан, а вложенията не са толкова много. Добавяш лекото купе на предно и доускоренията стават брутални. Колите с 4х4 - голф Р, С3, Леон, дават страшни времена 0-100.
×
×
  • Create New...