zangelov Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 (Редактирано) Колеги случи ми се някакъв странен проблем при завъртане на ключа на контакт колата пали веднага не ме изчаква да го завъртя втори път. Някой с подобен проблем? Редактирано 21 Януари 2018 от zangelov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Такъв случай във форума за 4ф не е имало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zangelov Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Вече има.... мисля че някое реле е залепило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Ами освен да е това за стартера, но едва ли, защото нямаше да спира да върти. По-скоро там, където се върти ключа отчита, че си на стартер. То не е клеморед точно и подава информация на аксес старт компа за положението на ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zangelov Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Ако е бушон няма да и а индикация за запалване хммм... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zangelov Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Колеги мисля да подменя контактния ключ. Има ли някаква последователност, която трябва да се спазва при подмяната. Трябва ли да се прави обучение след като се подмени с Vag-com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване