Jump to content

Aftermarket ксенон


Wolfgar

Recommended Posts

Вчера си купих по-мощен 55w fast bright canbus ксенон. Предишният ми бе отново aftermarket 35w, но не fast bright. Той бе свързан само към буксата на колата с по 1 модулче (за смущения и съобщения за изгоряла крушка) преди баластите. Новият ксенон дойде с по 2 модулчета преди баласт и кабели с реле и бушони за свързване допълнителните модълчета към плюсовия терминал на акумулатора. От магазина, както и един електричар, ми казаха, че това са за допълнително намаляване на смущенията и допълнително натоварване. Основно били за най-високите класове автомобили. Ако ксенона палел без проблем, няма грешки на компа и  няма треперене на светлината, всичко е наред и може да не се окабелява към акумулатора. 

Инсталирах ксенона само към оригиналната букса на колата. Запалиха от рас без грешки или трептения. Само ми направи впечатления, че не стигнаха за секунда до максимална светлина. Иначе светлината е кристално бяла (взех крушки 6000 келвина за 55w), свети едно 30% по-силно и наситено. Най-голямото предимство, което приятно ме изненада, е че светлната не се губи на мокър път. Разсейва се малко, но е адски по-добре от преди.

Някой има ли опит с такива ксенони? Наистина ли достигат максимума си за секунда? Трябва ли все пак да си монтирам релето и бушоните и да ги свържа към акумулатора? Това ще "забърза" ли паленето?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...