Jump to content

Wolfgar

Members
  • Posts

    559
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Wolfgar

  • Birthday 10/10/1990

Друго

  • Kaра
    A3 8P 1.6 FSI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,694 profile views

Wolfgar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Карам лятото с джанти AEZ 7.5J ET48 70.1 централен с втулки кум 57.1 вече 6 години и не съм имал проблем, а съм с по-ниското окачване. Сега си взех от A4 8k0601025F и втулки. Джантите като гледам не се различават от твоите. Да питам, какъв е размерът на капачките им и кода, че моите ги взех без. Гледам има 2 размера май от този модел петолъчка.
  2. Поръчваш си това https://www.ebay.com/itm/Handschuhfach-Deckel-Reparatur-Set-Repair-Kit-fur-Audi-A3-S3-RS3-8P-Sportback/191822063368 и един нов амортисьор за 60 лева от Порше. Ремонта ще ти отнеме 30 минути, включително свалянето и качването на жабката
  3. Именно. Един или два пъти е сравнително нормално и после става камък. Не е нормално на изгасена кола, педала да се движи както при запалена.
  4. Когато колата не работи, педала на спирачката става на камък. Като натиснеш, почти няма ход. Така е при всички коли
  5. Аз съм с 1.6 FSI и попринцип колата ми е така. И 40 минути да работи на място, ако съм пуснал парното, не загрява хич. После като се кара заграява. Ако я оставя на място с работещо парно на макс, пада температурата. Спра ли го, до 1 мин е на 90. Сменил съм термостатите - при мен се сменят заедно с пластмасовото им "легло". Пак си го прави.... Преди да ги сменя обаче, в движение над 80 км/ч температурата падаше. Сега вече не го прави.
  6. Вчера си купих по-мощен 55w fast bright canbus ксенон. Предишният ми бе отново aftermarket 35w, но не fast bright. Той бе свързан само към буксата на колата с по 1 модулче (за смущения и съобщения за изгоряла крушка) преди баластите. Новият ксенон дойде с по 2 модулчета преди баласт и кабели с реле и бушони за свързване допълнителните модълчета към плюсовия терминал на акумулатора. От магазина, както и един електричар, ми казаха, че това са за допълнително намаляване на смущенията и допълнително натоварване. Основно били за най-високите класове автомобили. Ако ксенона палел без проблем, няма грешки на компа и няма треперене на светлината, всичко е наред и може да не се окабелява към акумулатора. Инсталирах ксенона само към оригиналната букса на колата. Запалиха от рас без грешки или трептения. Само ми направи впечатления, че не стигнаха за секунда до максимална светлина. Иначе светлината е кристално бяла (взех крушки 6000 келвина за 55w), свети едно 30% по-силно и наситено. Най-голямото предимство, което приятно ме изненада, е че светлната не се губи на мокър път. Разсейва се малко, но е адски по-добре от преди. Някой има ли опит с такива ксенони? Наистина ли достигат максимума си за секунда? Трябва ли все пак да си монтирам релето и бушоните и да ги свържа към акумулатора? Това ще "забърза" ли паленето?
  7. Тогава остава да е самата ключалка ("таралежа")
  8. Така прави, когато волана е заключен и се опитваш просто да завъртиш ключа. Може да се е развалил точно този механизъм и волана да не може да се отключи. Другото е, че може самия "таралеж" да е за смяна.
  9. На бензина са около 15 лева. Благородните метали там са в малко количество
  10. Ами наред е. Нямам каквито и да е проблеми с колата. Просто пада стрелката на малко над второто деление, когато седя на 1 място и съм надул парното. Ако го изключа, колата забива на 90 след около 30 секунди. Преди падаше в движение при 90-100 км/ч, но това беше от термостатите. Подмених тях и антифриза (водната помпа не е сменяна). Всичко след това се оправи. Все пак го има и факторът, че моторът събира едва 3.2 литра масло. Имам Поло 9N бензин и там никога не мърда стрелката, веднъж стигнала 90. Ладата също си държи градусите. В началото и аз се притеснявах за аудито, но явно си е нещо нормално
  11. Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max.
  12. Слагаш го на AUTO и не го мислиш . То си знае къде да си духа
  13. Време е да се похваля с една много прятна и желана от мен модификация. Сложих си мултиволан. Естествено заслугите са за bsdnikolov, който намери и монтира волана. Стана перфектно, а самият волан е като токущо закупен от Порше.
×
×
  • Create New...