svoenraven Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 Знам,че има изписано много но никъде не намерих тема синтезирана по проблема.Ако има може и да съм я пропуснал. Всичко е разхвърляно по малко в 15-20 теми.Уж прочетох доста от тях,но така и не разбрах какво е нужно за отстраняване на проблема. Някъде се пише,че трябват бутала със сегменти. Другаде се пише,че трябват биели с бутала и сегменти. Трети пишат,че самия блок и той се сменя. Та ако има някой колега правил такъв ремонт,да сподели какво се получило след ремонта,понеже има и такива твърдения,че и след такъв ремонт проблема пак бил налице. Също и колеги които са наясно по въпроса,може да напишат кое и как е, всякакво полезно инфо по въпроса. Моето питане за сега по въпроса е- 1-могат ли да се ползват старите биели,с нови бутала и сегменти? 2-блока ако се сменя само от Б8 2.0Т 211к.с трябва да е ,или има и други от които става замяната? 3-Имам вариант да сменя двигателя с такъв от Б8 2.0Т 2013г,на 48 000км, тук има ли го проблема с маслото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Преди да се отвори мотора, няма как да се разбере какво трябва да се сменя. При вариант 3, не би трябвало да имаш проблем. Обаче такъв мотор е около 2к лв, ако сумата е такава или по-голяма, аз бих си ревизирал моя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4dian Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Petrishki - за 2к ако се намери такъв мотор ще е най невероятното нещо, ако е редовен , разбира се, Svoenraven - лично ще ти обясня всичко от позицията на преминал този цирк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване