gpetkov Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Здравейте, казаха ми било е хубаво дизеловите автомобили да имат буустметър, реших да си сложа и аз да следя налягането на турбинката. Бихте ли ми препоръчали, какъв да си взема и как се свързва, гледах клипове четох теми, но нито е обяснено като хората нищо. Става въпрос за А4 1.9 110 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 За нафтата вземи такъв който не мери вакуум. Моя е от 50 лв и мери леко неточно, да речем показва 10% по-малко. Също моя имаше рестриктор на въздуха и от малък теч почна да не показва изобщо. Ако дупчиш купето гледай да уплътниш да не влиза влага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Трябва да го вържеш там където искаш да следиш налягането, а именно това е входящия колектор. Ако имаш някой вакуум там просто слагаш 3ник и си присъединяваш и бууст метъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване