Jump to content

MilenF

Members
  • Posts

    118
  • Joined

  • Last visited

About MilenF

  • Birthday 09/26/1989

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 1.8 tq

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна
  • Interests
    да ръчка всичко :))

Контакти

  • Yahoo
    milenfotev@yahoo.com
  • Skype
    mal4oy

Recent Profile Visitors

1,241 profile views

MilenF's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Здравейте колеги. Случаят е много странен. Както всичко си беше наред колата спря да се отключва и с двете дистанционни които имам. Отключва се само с ключовете през ключалката на шофьорската врата. Интересното е, че колата в движение се заключва и когато спра и махна ключа от ключалката сама се отключваше и светваха лампите в купето, а сега това не го прави. При тестване с вагком и натискане на бутоните на дистанционното програмата разпознава натискането на всеки от 3те бутона. Няма не работеща микрета по вратите, и те се отчитат правилно. Ако има някой сблъсква се с толкова нелогичен проблем да сподели. Отворен съм към идеи. Утре ще разкача акумулатора за всеки случай да видя дали няма да се освести, но явно комфорт модула работи, но сами от части
  2. Благодаря за отговорите!😁 Та нека кажа какво се случи при мен,пък може някой ден друг да си блъска главата и да има същия проблем,а току виж съм помогнал. Оказа се тръгнала бобина на 1ви цилиндър. Е може и да няма логика,но определено колата не пренадува и се държи отлично. Това е ,поздрави!
  3. Здравейте!След като старата турбина хвърли прилично количество масло в кулера дойде време да я сменя. Сменихме я с втора ръка ,но наистина перфектна турбина ,като направих лоста на актуатора по моята стара 'което предполагам беше грешка ' .Излязох да тествам колата и започна да прави налягане 1,5 бара ,като колата почва да работи доста лошо все едно прекъсва и без да ускорява,но това е нормално про това налягане.Колата е чипвана и със старата си правеше пик 1.2 и холд 1-1.1 . Смених н75 ,но пак е същото,а и моя на друго 1.8т си работи безпроблемно. Та идеи ?
  4. Здравей. Пробвай, като замасиш усилвателя и корпуса на cdто. Възможно е да е от лоши маси. Замери си и динамото, да не е хукнало също вариант. Ако не е нищо от изброеното мисля, че продават филтър (дросела +кондензатор) който се слага на +а преди cdто и ще оправи този проблем
  5. Щом имаш вибрации само като си на скорост не е ли логично да търсиш проблема някъде там, а не в двигателя?
  6. Сваляш мотора и мериш ако му идва напрежение значи е проблема в мотора. Случвало ми се е проблема да е и в управлението, но мисля че доста по-рядко се проявява то.
  7. Ако отидеш про някой читава стругар ще ти оправи кръстачката за 10-20 лв
  8. Моята беше така миналата година. В града вдигаше в градусите и климатика не работеше добре и компресора постоянно вкл /изкл., а извън града всичко наред. Оказа се че не се пуска Ел. Перката, разглобих даже без да махам виското и смених 2те четки, към 10 лева беше комплекта. После всичко заспа
  9. MilenF

    съвет

    Трябва само да го натиснеш, а не да го задържаш.
  10. А ти какво очакваш да постигнеш, като поставиш бубини от 1. 8т?
  11. Трябва да го вържеш там където искаш да следиш налягането, а именно това е входящия колектор. Ако имаш някой вакуум там просто слагаш 3ник и си присъединяваш и бууст метъра.
  12. В такъв случай диагностика и гледаш дали датчика който дава инфо на екуто показва вярно т.е. Около 90-95 градуса. Ако е така сменяш датчика за таблото, при някой той е един общ с 4 жила
  13. Ако е записал караш дата, щеше да ти разчита модула, но със съответната грешка за краш дата. На приятел махаме цялото табло заради същия проблем. Оказа се, че малкото радиаторче капе върху airbag модула и той беше втасал. След като оправихме нещата купихме друг, който беше записал crash data, но успях да го изчистя с vag commander, и след кодиране всичко си тръгна. Така, че или нямаш ток до модула или модула е заминал.
  14. Послушай колегите! Тая кола не е за тази работа, а относно присаждането на куатро..няма смисъл да си чешем езиците
  15. Като на всички останали 1.8t с предно и всички куатро... 228мм
×
×
  • Create New...