Jump to content

Recommended Posts

Някой правил ли е ремонт на такъв двигател и ако да, колко му е излязал. На мен ми гори в момента 1 л. на 200 км.Благодаря за информацията колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да се хвърлиш да сменяш бутала и сегменти можеш да опиташ с dv, pcv и evap клапаните. Има ли грешки свързани с горните при прочитане на ecu-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1л. на 200 км. си звучи като теч ,а не разход .Прегледай PCV и гофрираните тръби от гадна евтина пластмаса към него , често се пукат/чупят   ,гарнитурата на капака на клапаните и вакуум помпата намира се в задната част откъм торпедната стена и като се прецака вътре един опръстен почва да хвърля масълце .Изобщо огледай за омазнявания по/около мотора първо да си сигурен ,че няма течове и тогава вече почвай да търсиш причините в  гумички на клапани ,турбо, бутала /сегменти и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори си масло. Това е 100 процента сигурно. Предишният собственик си го каза, купих я доста евтино с мисалта да направя ремонт, но в БГ понеже този в Германия ще излезе 3000 до 3500 евро. След 20 дни се прибирам и искам да деиствам, затова питам някои наясно с този проблем и да приемем бутала и сегменти е проблемат, колко ще струва приблизително и има ли гаранция, проблемат да бъде решен веднаж завинаги. Ще сам страшно благодарен за информация понеже искам да дам нов живот на този автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...