qskatavw Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Става въпрос за б6 AVF, та въпроса ми е как точно работи клапана който е върху капака на клапаните. Проблема при мен е че похапва масълце и има малко масло по турбо пътищата а турбото е чисто ново на 3-4к. Изведох маркуча който влиза преди турбото във отделен съд и за над 100 км няма грам масло, знам че при даване на газ клапана трябва да затваря но при мен да давам да не давам все тая си духа. Възможно ли е при засмукване на турбото да прокарва и масло през клапана. Та това е нека който по разбира да помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Не съм достатъчно компетентен ,за да ти отговоря как работи картерната вентилация , но от четенето по форумите знам ,че при проблем с картерната вентилация , загубата на масло е фрапантна. Какво количество масло ти се губи ? Ако е до 1л на 10000к , не мисля че трява да търсиш проблема във вентилацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 2 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 Разхода ми е около 1-1.5литра. Оставам със впечатление че маслените пари са доста наситени, макар че нз до каква степен трябва да са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване