Jump to content

Може би проблем със Картерна вентилация


qskatavw

Recommended Posts

Става въпрос за б6 AVF, та въпроса ми е  как точно работи клапана който е върху капака на клапаните. Проблема при мен е че похапва масълце и има малко масло по турбо пътищата а турбото е чисто ново на 3-4к. Изведох маркуча който влиза преди турбото във отделен съд и за над 100 км няма грам масло, знам че при даване на газ клапана трябва да затваря  но при мен да давам да не давам все тая си духа. Възможно ли е при засмукване на турбото да прокарва и масло през клапана. Та това е нека който по разбира да помага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм достатъчно компетентен ,за да ти отговоря как работи картерната вентилация , но от четенето по форумите знам ,че при проблем с картерната вентилация , загубата на масло е фрапантна. Какво количество масло ти се губи ? Ако е до 1л на 10000к , не мисля че трява да търсиш проблема във вентилацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ми е около 1-1.5литра. Оставам със впечатление че маслените  пари са доста наситени, макар че нз до каква степен трябва да са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...