Любомир8811 Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Здравейте колеги,искам да попитам някой дали знае къде е проблема с първата степен на перките на радятора на климатроника.Казаха ми,че като се пусне климатроника перките въртели постоянно,бавно и почти безшумна ,а втората степен се пускала при много загряд фрион и много силно шумели перките,а при мен пускам климатроника,но перките не се въртят веднага почва да духа студено и след минута почват да се въртят много шумно за секунди и спират и така на интервали почват спират ,но не се въртят постоянно,не ми работела първата степен ,ако някой знае какъв е проблема ще му бъда много благодарен.Колата е А8 95година 2.8 174к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Вероятно е реостата, колега. Намира се пред предна лява гума под бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Благодаря много,жив и здрав А дали се ремунтира или да търся друг втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Преди 11 часа, Любомир8811 написа: ...на радятора ... загряд фрион ... преди 22 минути, Любомир8811 написа: ... ремунтира ... А всички ли батки с А8-ци не сте ходили на училище? п.п. за препинателни знаци да не отварям дума, че ще стане по-зле. По темата: Не се ремОнтира, сменя се, с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Благодаря,можете ли да ми кажете номера на релето на климатроника, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 (Редактирано) Реле за кое точно на климатроника, колега? Релетата стоят при краката на пасажера, но не при предпазителите, а под стелката, има една дъска, която се развива. Там има и за перки и какво ли не. 1 - Coolant Fan Control (FC) Relay, J26 2 - Second Speed Coolant Fan Control (FC) Relay, J101 3 - Control Module for Multi-function Steering Wheel, J453 3 - Coolant Fan Control (FC) Relay, J26 4 - Control Module for Multi-function Steering Wheel, J453 4 - Second Speed Coolant Fan Control (FC) Relay, J101 6 - Turn Signal Relay, J1 7 - Power Window Circuit Breaker, Front, S43 8 - Power Window Circuit Breaker, Rear, S37 Редактирано 7 Август 2018 от autoasist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Като пусна климатроника се чува някакво реле което постоянно цъгърка все едно нещо окасява,отидох при ел.техник разглобихме кората под волана и там имаше релета,намерихме кое е на климатроника извадихме го майстора го разглоби и уш го направи,пуснах климатроника спря да цъгърка след 10 минути пак почна да цъгърка,върнах се при него и каза,че трябва ново реле.Обаче като го разглобихме аз не погледнах за номер на релето нито снимка му направих,затова питам дали някой знае номера на това реле под волана и дали на всички А8-ци е едно и също това реле под волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Хм, колко волта е напрежението, при работещ климатик мерихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Не Ще трябва да разглобя кората пак да извадя релето да му видя номер и крачета и да търся по него друго реле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 7 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Колега това реле е за втората степен на перките за климата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 4 - Second Speed Coolant Fan Control (FC) Relay, J101 Намира се в краката на пасажера, колега, бъркате нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 8 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Ами понеже нямам първа степен на перките ще търся друг реостат и само се включва втора степен това реле което цъгърка под волана когато се включват и изключват перките на климатроника се чува как цъка на всяко вкл и изкл на перките и затова си мисля,че е релето на втората степен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 Колега, според мен проблемът е в реостата, наистина. Освен това, ако напрежението пада при пуснат климатик и фарове, (ако например алтернатора е зле) може котвата на релето да не залепва плътно контакторите и да се получава това жужене в самото реле. Но пак ви казвам, не съм изобщо сигурен, че реле, свързано с климатичната уредба, се намира под волана. Eто къде са основните релета на тази кола, между които и това за перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Колега,благодаря ти много за вниманието и информацията ще ти пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Колега здрасти,оправихме първата степен на перките,оказа се изгоряло реле на първата степен,сложихме ново и с пускането на климатроника веднага тръгват и перките,сложих ново реле и на втората степен и сега чакам да се пусне втората степен да чуя релето дали ще жужи,и двете релета са под волана над педалите в ляво има и някакъв компютър там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 13 Август 2018 Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 Браво, това е чудесно. Пълна мистика е тая вашата кола обаче, нищо не е както по схемите?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир8811 Публикувано 17 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Така е колега пълна мистика,важното е,че стана както трябва,майстора видя също,че датчика на радятора е с две пластини а буксата му е за три.Така е работила само 2 степен на охлаждане,сега сложих ме датчик с 3 пластини и включва и първа степен.Луда работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване