Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Здравейте имам следния проблем. Когато престой колата една нощ или ден, първото палене става с много въртене около 10 секунди. Сменил съм дюзи рейлове датчиците за на налягането. Установих, че когато откача буксата на датчика на температурата на антифриза пали на четвърт оборот без значение колко е стояла. Ако някой може да помогне ще съм благодарен. Колата е А6 2006 3.0 TDi 224 к.с. Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Значи си сменял излишно. Явно не е наред темп. датчика. Виж го с компютър на студена кола колко дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Показва си коректни стойности, пробвах и с друг датчик, същата работа. Друго е но... Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Клапана върху горивния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Нов е от порше го взех Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Къде е датчика, който откачаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Зад дясната глава под въздуховода на турбото Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 На мен ми се струва невероятно. А ти как разбра, че дава вярно този датчик, като изключим смяната с друг? Защото може да не е проблема в самия датчик, а по кабелите. не помня вече дали при по-високо съпротивление дава по-ниска темп., май така беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Ами свалям същия датчик от работеща кола слагам го и започва да пали трудно. Слагам моя датчик на другата кола пали си от раз. Пробвах и с нов същата работа Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Аз също проблем с паленето но при мен е при загрял мотор трудно пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Писна ми вече с тая барака, ще я разрежа с флекса Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Ти виж с компютър какво дава на студена кола. Може да изкарва съвсем друго съпротивление, а като го откачиш компютърът го игнорира и дава стойности за палене като за -40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Ами коректно го показва тази сутрин го видях на вага показваше 9 градуса това беше около 7.30 сутринта Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 То и 5-10гр разлика няма да са проблем. Не мога да си го обясня. Грешки има ли? Някакви други проблеми? Единственото, което си мисля е, че има друг проблем и като откачиш датичика се ползват параметри за палене на много студено и това преодолява другия проблем. Ама какъв би могъл да е той нямам идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo121 Публикувано 11 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Никакви грешки, нищо нито изпушва нещо като запали нито нищо. Акрая ще му сложа едно реле да прекъсва датчика за 5 секунди докато запали и това е. Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване