Jump to content

3.0 TDI трудно пали...


Ivo121

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем. Когато престой колата една нощ или ден, първото палене става с много въртене около 10 секунди. Сменил съм дюзи рейлове датчиците за на налягането. Установих, че когато откача буксата на датчика на температурата на антифриза пали на четвърт оборот без значение колко е стояла. Ако някой може да помогне ще съм благодарен. Колата е А6 2006 3.0 TDi 224 к.с.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва невероятно. 

 

А ти как разбра, че дава вярно този датчик, като изключим смяната с друг? Защото може да не е проблема в самия датчик, а по кабелите. 

не помня вече дали при по-високо съпротивление дава по-ниска темп., май така беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свалям същия датчик от работеща кола слагам го и започва да пали трудно. Слагам моя датчик на другата кола пали си от раз. Пробвах и с нов същата работа

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти виж с компютър какво дава на студена кола.

Може да изкарва съвсем друго съпротивление, а като го откачиш компютърът го игнорира и дава стойности за палене като за -40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами коректно го показва тази сутрин го видях на вага показваше 9 градуса това беше около 7.30 сутринта

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и 5-10гр разлика няма да са проблем.

 

Не мога да си го обясня.

 

Грешки има ли? 

Някакви други проблеми?

 

Единственото, което си мисля е, че има друг проблем и като откачиш датичика се ползват параметри за палене на много студено и това преодолява другия проблем. Ама какъв би могъл да е той нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви грешки, нищо нито изпушва нещо като запали нито нищо. Акрая ще му сложа едно реле да прекъсва датчика за 5 секунди докато запали и това е.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...