ngb Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 (Редактирано) Реших да потърся помощ и тук.Бях при различни майстори,пробвахме какво ли не от механични до софтуерни проблеми и пак не пали сутрин.Трябва да въртя от 10 до 20 секунди за да запали, след това няма проблеми с паленето.Мотора мърка много добре и много добре върви на магистрала 240.Компа не дава грешки .Ауди А3 2004 г 2000 куб.140 к.с. мотор BKD видео 0-02-05-5f72f847494ff0abeea7f24aa138a881b446e27d7aa460cc34209c8023a01b4f_ce9ad243.mp4 Редактирано 1 Ноември 2018 от ngb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Провери си тандем помпата и гумичките на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ngb Публикувано 2 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Смених дюзите с други....пак не пали добре.Върнах мойте със сменени гумички. Тандем помпата си е с нормално налягане. И пак същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Пробвай с възвратен клапан на входящата нафта , а като запалиш някакъв дим отзад ? Софтуерната промяна каква точно беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ngb Публикувано 3 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Смених дюзите с други....пак не пали добре.Върнах мойте със сменени гумички. Тандем помпата си е с нормално налягане. И пак същото. Промениха съотношението нафта-въздух на турбото.Подгрева го направиха на 10 градуса.Пак пали трудно.После смениха софтуера с оригинален още по трудо запалва дори и топла.Сега ще пробвам отново дюзите защото може да не са за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 3 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Това с обратния клапан няма да помогне,аз бях със 2 и паленето се подобри след като ги махнах.Провери си цялата система дали от някъде не дърпа въздух.При мен паленето беше по абсолютно същия начин и се оправи като махнах клапаните,смених горивния филтър със клапана за обратната нафта,ремонтен комплект на тандем помпата и 1 сменен маркуч понеже стария беше нацепен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ngb Публикувано 3 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Това с обратния клапан няма да помогне,аз бях със 2 и паленето се подобри след като ги махнах . (цитат на лошия) Как да разбирам това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 3 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2018 Когато купих колата имаше 2 монтирани клапана от предния собственик,и продължаваше да пали трудно.След премахването им имаше малко подобрение,но пак не беше както трябва,и затова смених и другите неща.Имам тема може да я погледнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Какви са гумичките на дюзите и от къде ги взимате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване