Не препоръчвам АТЕ нито за накладки нито за дискове,много им падна качеството.Бях сложил предни дискове АТЕ с накладки АТЕ за 20 000км нормално каране накладките свършиха а дисковете бяха криви,тва ми е опита с АТЕ.
При стокова кола може и да се усети загуба на мощност,но ако е с чип както съм аз почти не се усеща,единственото което беше по различно че е по шумна и почна да пуши една идея повече в ниските обороти.
Проблема със вала идва от кубилиците които натискат дюзите.Отсрани имат едни тапи на маслената магистрала които имат навика да падат.След като паднат пада и налягането на маслото и вала има лошо смазване от което и се износва.
Смених ударните тампони и чашките които държат амортисьорите и никаква разлика същата каруца си е. Явно ще си карам така докато не дойде време за нови амортисьори.
Ударните ще сменям.И така и така ще свалям и макферсоните мисля и тях направо,въпреки че са на година и половина и не са излезнали нагоре,а не съм от най примерните шофьори,и не ми се разглобява пак след някой друг месец или година.
Всичко по предницата е Lemforder фен съм тая марка с изключение на амортисьорите.Ударните не ги смених понеже моите ми се сториха хубави но явно не са.Като сваля макферсоните трябва ли и тях да сменям или да ги оставя?
Тампона на макферсона или ударния който стои в прахоуловителя.Този на макферсона го смених със амортисьорите,сложих Лемфордер.Какви сложи ти?
С оригиналните пак беше така твърда возията.Сега мисля и отзад да ги сменям понеже и там са оригиналните какво ще препоръчате?И дали да са маслени или газови.
Преди да сложа билщайна бяха оригиналните.С лепенките на Ауди и Фолксваген,и пак беше същата возията.Това са амортисьорите дано не излезе като реклама.
https://www.autopower.bg/амортисьор-bilstein-22-045744-is8130696.html#desc
Нищо общо с другата ми а3-ка.В няколко 110-ки съм се возил и всичките возят много по приятно (поносимо) за разлика от моята.Аз също съм с 16 ки 205/55.Отвратително вози немога да разбера от какво.Отделно и дето всичко дрънчи и чука а цялата предница е нова.Другата разлика дето виждам е че повечето са били четириврати а моята е двуврата.
От заглавието се разбира че имам много твърда возия.Всичко по-предницата е ново включително и амортисьорите които са BILSTEIN.Най малката неравност се усеща и всичко дрънчи в купето имам чувството че нещо ще се разглоби.Втулките на носачите са си нормалните не са плътни от ТТ.Преди тази а3-ка имах друга 110к.с която возеше като лодка,амортисьорите по каталог ги дават едни и същи,единствената разлика която има е че 110-ката беше една идея по ниска.Възможно ли от пружините да идва твърдата возия?
Някой ако може да каже тия пружини дали са за тая кола изобщо?