loshia.1993

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About loshia.1993

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.9 ASZ

Персонална информация

  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. При стокова кола може и да се усети загуба на мощност,но ако е с чип както съм аз почти не се усеща,единственото което беше по различно че е по шумна и почна да пуши една идея повече в ниските обороти.
  2. Проблема със вала идва от кубилиците които натискат дюзите.Отсрани имат едни тапи на маслената магистрала които имат навика да падат.След като паднат пада и налягането на маслото и вала има лошо смазване от което и се износва.
  3. Аз също ги платих скъпо,и то щото са АТЕ марка със име,и след 10 000км са за коша.
  4. Zimmermann TRW Нямал съм допир до такива,но имам приятели които ги ползват и са доволни.Единия даже кара на писта с Zimerman и няма проблем.
  5. Ате повече никога.За 10к км са за коша.Текстар или Брембо
  6. Така изглежда от снимката иначе е перфектен.За по мека возия какво ще препоръчате като марка?
  7. Смених ударните тампони и чашките които държат амортисьорите и никаква разлика същата каруца си е. Явно ще си карам така докато не дойде време за нови амортисьори.
  8. Ударните ще сменям.И така и така ще свалям и макферсоните мисля и тях направо,въпреки че са на година и половина и не са излезнали нагоре,а не съм от най примерните шофьори,и не ми се разглобява пак след някой друг месец или година.
  9. Всичко по предницата е Lemforder фен съм тая марка с изключение на амортисьорите.Ударните не ги смених понеже моите ми се сториха хубави но явно не са.Като сваля макферсоните трябва ли и тях да сменям или да ги оставя?
  10. Тампона на макферсона или ударния който стои в прахоуловителя.Този на макферсона го смених със амортисьорите,сложих Лемфордер.Какви сложи ти? С оригиналните пак беше така твърда возията.Сега мисля и отзад да ги сменям понеже и там са оригиналните какво ще препоръчате?И дали да са маслени или газови.
  11. Преди да сложа билщайна бяха оригиналните.С лепенките на Ауди и Фолксваген,и пак беше същата возията.Това са амортисьорите дано не излезе като реклама. https://www.autopower.bg/амортисьор-bilstein-22-045744-is8130696.html#desc
  12. Нищо общо с другата ми а3-ка.В няколко 110-ки съм се возил и всичките возят много по приятно (поносимо) за разлика от моята.Аз също съм с 16 ки 205/55.Отвратително вози немога да разбера от какво.Отделно и дето всичко дрънчи и чука а цялата предница е нова.Другата разлика дето виждам е че повечето са били четириврати а моята е двуврата.
  13. От заглавието се разбира че имам много твърда возия.Всичко по-предницата е ново включително и амортисьорите които са BILSTEIN.Най малката неравност се усеща и всичко дрънчи в купето имам чувството че нещо ще се разглоби.Втулките на носачите са си нормалните не са плътни от ТТ.Преди тази а3-ка имах друга 110к.с която возеше като лодка,амортисьорите по каталог ги дават едни и същи,единствената разлика която има е че 110-ката беше една идея по ниска.Възможно ли от пружините да идва твърдата возия? Някой ако може да каже тия пружини дали са за тая кола изобщо?
  14. Има ремонтен комплект със всичките гарнитури за тандем помпата купуваш си тях,купуваш и за дюзите и решаваш проблема,освен ако леглата на дюзите не са изядени.
  15. 5 6 лв беше бройката.Виждат им се каталожните номера търси по тях.