Кадун Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Колеги мамка му, антифриз на ниво , капка не губи, обаче сутрин като я запаля светва това от снимката , писва два три пъти и след известно време гасне това червено тернометърче ...до утре и пак при първо палене, диагностиката не отчете нищо, майстора се чеса по главата пък вика карай ....температура си държи ок.Някакви идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 (Редактирано) Провери си акумулатора - ако е стар може да се получава голям пад на напрежение при първо палене от което да се ошашква таблото и да излиза въпросната грешка. Самия датчик е на разширителния съд отдолу и доколкото знам не се сменя отделно, само заедно с разширителния съд. Можеш да му откачиш куплунга и да го напръскаш с контактен спрей. Другото е за всеки случай да прочетеш грешката в контролера на двигателя с VCDS за да си сигурен от кой датчик светва тази индикация - освен от този за нивото може да светва и от температурния датчик. Той е двоен - за показания на таблото и за ЕКУ-то. Редактирано 13 Ноември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване