Jump to content

Audi a4 b6 2.5 проблем с хидравликата


audifan1197

Recommended Posts

Здравейте колеги ! От няколко дни имам проблем с хидравликата . Та проблема е следният : хидравликата почна да вие и да затяга волана , погледнах течността в казанчето и беше станала кафява , източих я и какво да видя , цедката се беше разместила . Сложих я , смених маслото и я обезвъздуших . Направи ми впечатление, че когато е студена не се чува нищо , но като загрее се чува леко виене от помпата на което реших ,че няма да обръщам внимание . На следващия ден след като вкарах колата в 4к , волана се затегна брутално , влизайки пак в 4к се отпуска . Къде може да е проблема помпа , маркуч високо налягане или сервотровик ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва е най-незначителния показател, течовете не "въртят" волана, прави го хидроразпределителя, прецакания в случая. А основен фактор за прецакването му, е точно тая кафява течност. Обслужвайте ги своевременно тия кошници...

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря ти за отговора , но маслото  е сменено не само в казанчето преди по-малко от година .

Ще се радвам ако ми поразясниш повечко тъй като ме човърка доста от вътре какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение, следи се и при най-малката промяна в цвета и/или вискозитета, се сменя. Аз и да разясня, полза няма, не знам сервиз, който да ремонтира хидравличен блок, сменят уплътнения и втулки и толкова. В споменатия блок има няколко клапана, които дават фира, два от тях и се настройват съобразно вида на помпата, това на стенд. Ако са компрометирани, шансовете да се ремонтират са 50/50, трябва да се пипат от хора, които знаят за какво става дума. Рейката е много чувствителна към налягането, осигурявано от помпата, както и към чистотата и вискозитета на течността. Нещата са комплексни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв шанс да е от друг компонент в хидравликата , тъй като маслото беше сменило цвета си след като цедката беше изкочила , а след това не съм сменял маслото в цялата система 

Възможно ли е от маркуча за високо налягане да го затяга при влизане на колата в 4к и след това да го отпуска 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как затяга маркуч, при тия симптоми той (високо/ниско налягане) не играе роля. В маркуча има едно стеснение, играе роля на гасител на колебанията в налягането, няма какво да му се повреди. Има малка вероятност, високото да се е обелил вътре маслоустойчивия слой и парче да запушва инлета на рейката, всичкото това си иска демонтаж на цялата система и профилактика/ремонт. 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за отговорите , явно може парченце от цедката да е попаднало там  и за това да прави така , ясно е че ще се сваля всичко и ще се чисти . Благодарности 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В споменатия блок има байпас клапан, който е едновременно защита срещу свръх налягане и редуцир, ако отваря по-рано от нужното, волана остава без асистенция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм колега , но няма и тропане от рейката , поправи ме ако греша , но при тръгнала рейка не са ли най-точните признаци на течове , тропане , чукане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мииии.., не. Рейката не е само пиньон и гребен, има си масивна хидравлична част, изненадващо сложна при това.

При такъв проблем, лично аз вадя абсолютно всичко от системата и разглобявам до последния болт и О-пръстен, тогава нещата си лъсват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е ,че така ще се процедира и при мен , по-лошо че ще е в сервиз , понеже виждам , че имаш знания в тези неща , забелязах че като затегне волана при влизане в 4к и помпата спира да работи , извини ме  че така дълбая просто ми е интересно преди да премина към ремонта л

Редактирано от audifan1197
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно се диагностицират тия системи на колата, сваля се всичко, монтира се на стенд и се имитира работата на двигателя в разни режими, така се откриват потенциалните проблеми. После ремонт. Ако е възможен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти  за точните отговори , дано се размина с тежки последици

Редактирано от audifan1197
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...