stm Публикувано 3 Март 2007 Доклад Share Публикувано 3 Март 2007 Нормално ли е за А4 1.9 TDI , 90к.с., 96г да подухва от капачката за маслото?И да хвърля ситни капчици масло? Първо да се извиня на всички за некоппетентноста и може би баналният въпрос......На път съм да си взема такова Ауди ( като описаното ). Мотора е ОК, много добре се набира, дори и при студено палене не пуши отзад, Но кокато отворих капачката на маслото ме опръскаха по ръката ситни капчици масло.......Това добре ли е ????Иначе мотора си работи равномерно, не трака, като казах и студен не пуши, не трака и т.н Само ме притеснява че по думи на сегашните собственници маслото е сменено преди 600-700км. , а аз като погледхах щеката вече е черно(опушено) , или ме лъжат че са го сменяли или......Иначе по ходовата част няма да топа да лопа и т.н , както казват те всичко е сменено, и да Ви кажа като погледнах се виждат сивите алуминиеви носачи да с новички като че ли?????,НО пак има едно но...волана си е леко повит, т.е не е в идеалната хоризонтална равнина , леко нядясно си стой повит за да караш колата иделано напред, по тяхни думи са сменили всичко по предницата, но не са и правили реглаж още....страно ми се струва Иначе подкарах колата, бяга си, спирачките са добре, еърбеците светват и угасват, климторника работи, заграява и държи около 90 градуса, но има такива неща който малко ме тревожатТа това писаното нормално ли е ????Благодаря на всички предарително...Не ми се иска да взема кола и да почна да рина пари по нея, така и не ми стигат сега ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Публикувано 3 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2007 На едната задна лява вежда има ръжда от протриване , стигнало е до ламарината, не е изгнило, но се вижда как ламарината на ръба е ръждясала , това проблем ли е? Има и тук там по руба на предният капак същите малки яазвички от камъчета и се вижда и там ръжда, но интереснотое че не се е разпространявала а си стой локализирана само по обеленото от камъчето......Това много ли е лощо ?има ли оправия или ??????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 4 Март 2007 Доклад Share Публикувано 4 Март 2007 Ми не е добро!Има трибуквена оправия-БОЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stm Публикувано 4 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2007 Хаиде някой да даде мнение за подухването моля Ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Март 2007 Доклад Share Публикувано 4 Март 2007 За подхването е писано доста, без еднозначен отговор /поне за мен/ Когато за първи път прочетох за това подухване, първата ми работа беше да видя моята кола дали го прави. Ами прави го. Правят го и десетина други /всичките/ които съм проверявал, все коли на мои познати, които /познатите/ от своя страна също започват да проверяват други коли, след като разберат за гяволията и в крайна сметка се оказва че май е нормално. Прави ми впечатление че моята духа само на празен ход. Като я изфорсирам не го прави. А кажи ся, ко праим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 4 Март 2007 Доклад Share Публикувано 4 Март 2007 Абе ти гледай да не духа от щеката за маслото че тогава наистина си за сигменти.А за отгоре е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 (Редактирано) 23:20' post='227511'] а аз като погледхах щеката вече е черно(опушено) , или ме лъжат че са го сменяли или......Явно не си имал дизелова кола. Това не е причина да смяташ, че хората те лъжат. Аз като сменя маслото след 50-100 км. е черно като катран. Това не бива да те притеснява. А какво пише на километража т.е. километрите колко са ? Ако пише 100 000 км. има основания въобще да не вярваш на тоя уред. Нормално такава кола е над 200 000 км., което също не е проблем. Редактирано 5 Март 2007 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 5 Март 2007 Доклад Share Публикувано 5 Март 2007 За черното масло - нормално, моето почернява 100км след смяната, все пак по традиция се сменя маслото като се купи кола на старо. За духането - и моята го прави, бях ходил преди време за пълна диагностика на мотора в един от най-реномираните дизелови сервизи - Супер Дизел - обясниха ми, че мотора е на 6, както и всичко около него - дебитомер и т.н. Все пак бих ти препоръчал преди да я купиш да отидеш в СБА-Горубляне да я прегледат - мотор, геометрия и ходова част, досега всичките коли (моята и на приятели), които са минали от там са в състояние точно, каквото ми казаха там ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване