Jump to content

zoro

Members
  • Мнения

    1037
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    в дупки

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Vr
  • Интереси
    I wonder how much worse can happen in BG

Последни посетители

2440 профилни разглеждания

zoro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами не. Има си масло с логото на VW/Audi туба 5 л. 5W30 . Предлага се от доста търговци, като Елиткар например. Включително и тук във форума има колега, който може да доставя оригинални консумативи - Raino. По-скъпо е от Castrol-a , но смятам, че e най-подходящото за този капризен към масло двигател.
  2. (1) Съвет от мен (карал съм 9 години такава кола) - оригиналното. (3) Твоята кола е с червен антифриз (G200 ако не се лъжа). (4) Не. Ако си уцелил на поддържана кола и ти полагаш грижи за нея, ще те радва дълго време. (5) Само един господ знае, но ти желая да са незначителни.
  3. zoro

    Масло за A4 B6 2.5 TDI

    Както каза колегата, този мотор е капризен. Моят съвет след почти 10 год. каране на същата кола, без да съм имал какъвто и да е проблем с двигателя е маслото да е оригиналното. Скоростната ти кутия също не е за пренебрегване. Ако не си сменял маслото, най-добре го направи. Ако решиш да пестиш пари за консумативи, ще имаш доста тревожни постове тук.
  4. Здравейте, След смяна на акумулатора се оказа, че вече намям показани (1) и показание (2) за разхода на гориво . В момента имам само едното показание и то е това с натрупването. Предполагам, че VAG COM може да реши проблема , но не знам в коя кодировка става това. Става дума за B6, 2004 г. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели.
  5. Само на първо четене намираш ли някаква разлика ? Май почти няма !
  6. Привет. Първо може би темата ти ще бъде преместена в правилния раздел. Според мен бюджета, който си отделил е съвсем приличен за да се сдобиеш с хубав екземпляр. Съмнявам се, че ще получиш еднозначен отговор по въпроса кой точно двигател и коя точно скоростна кутия са най-добри. Има много изписано по въпроса, мненията не са еднозначни, но и виждам, че не ти се чете. Така, че ако бях на твое място, започвам да обикалям набелязани обяви, търся кола на възможно най-малко километри и пак по мое мнение- часни обяви, а не автокъщи (нищо лично към търговците на автомобили) . Успех.
  7. Да, трябва да се сваля тапицерията. Аз съм го правил 2 пъти това упражнение. А това, че като загрее може да те запали означава, че изолацията на реотана си е заминала. Аз го отстраних така : изваждаш седалката вън от колата, след 1 час псуване ще си свалил тапицерията. Режеш реотана там, където няма изолация, като това довежда до неговото скъсяване. Съединяваш го с нещо подобно на устър клейма, но в никакъв случай не го запоявай. Не забравяй, че снадката трябва да се изолира с нещо негоримо. Изкопаваш си леко в дунапрена на седалката новото местоположение на реотана т.к. той вече е скъсен, вкарваш го в този канал и върху него лепиш текстилна лента (ще разбереш защо, когато свалиш тапицерията). След още час-час и половина, 2-3 изпити бири и половин кутия цигари ще си монтирал обратно тапицерията и ще си щастлив ползвател на нормално работещ подгрев, като запали свещичка да не го играеш същото хоро на друго място поради повишеното съпротивление на реотана вседствие на скъсяването му. Аз специално го играх 2 пъти, но вече 3-4 години нямам проблем. Успех ако ти се занимава.
  8. Ти видя ли тамноните или просто се доверяваш на майстора си ? Питам защото тези тампони за да са в плачевно състояние, трябва бая зор да са видели. Те са хидравлични и цените им наистина са такива, пък и смяната им си е тегава работа. Ако течноста им е изтекла би трябвало леко да са се оцветили в червено/розов цвят.
  9. Модернизиран ли ? 12000 euro там на ръка. Транспортните разходи и първото ми обслужване си е отделно.
  10. През 2008 год. на 109000 км. от частник в Германия си взех т.н. от някой "душегуб" при това с "мултитрошляк" и поточно B6,2004 г. BDG мотор 163 к.с. . Четейки всичките мнения до сега би трябвало да съм се резстрелял 100 пъти. Само ще ви кажа фактите : в момента същия тоя "душегуб" с "мултитрошляк" е на 230 000 км. , като абсолютно винаги съм сменял маслото единствено и САМО с оригинално, на ск.кутия също на предвидените от производителя интервали. Нищо , повтарям нищо до сега не съм сменял освен маслата, филтрите и 2-3 крушки на габаритите. Дори шарнир не се е обаждал. Аааа и мехънизъма за щофьорското стъкло Карам си го и до ден днешен по простата причина, че продажната му цена в момента не надхвърля 5000-5500 лв. Не казвам, че никога няма да дефектира някой компонент, но за 9 години и 121 000 км вярна служба, ще го подменя този детайл с удоволствие и без всякакви драми от сорта, че това бил най-големия провал на Ауди. Или с други думи - ако не искате да мрънкате, че сте се набутали с "душегуб" , обслужвайте го с консумативи и на периоди предписани от производителя. И още нещо : миналата година си купих и BMW X5, 3.0d , 2004 г. защото имах нужда от по-проходима кола, но финансите не стигаха за Q. Не е коректно да плюя по X5-цата, но повярвайте ми, че "душегуба" си е цвете за мирисане......
  11. zoro

    ауди а4 автомат

    Да, по принцип имаш право. Не мога да коментирам качествата на различните марки масла за мултитроник, но съм бил при Мишо за смяна на маслото. Тогава той пред мен направи един прост експеримент. В една капачка постави малко оригинално щамповано масло на Ауди и добави към него същото количество масло на друг производител - не се получи хомогенна смес. Този експеримент доказва, че различните марки масла са с разлчини смазочни свойства. За никого не е тайна, че меко казано това е най-капризната ск.кутия произведена от Ауди. Поради тази причина аз винаги съм избирал маслото брандирано от Ауди.
  12. zoro

    ауди а4 автомат

    Това е маслото, което ще ти дадат ако отидеш да си го купиш от официален сервиз на Ауди. А снимкта е от сайта на Мишо : http://multitronic-box.com/
  13. zoro

    ауди а4 автомат

    ...и може би отам идва проблема. Маслото трябва да е това :
  14. По най-елементарния начин с VAG-COM се проверява колата за грешки. Всеки притежател на софтуера и интерфейса го може. След като намери грешката(те) , изчистват се и може би проблема ще е решен.
×
×
  • Create New...