Maxx Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Здравейте, Имам проблем с AUDI A2 бензин 1,4. Светват EPC и Check Engine лампите, гасне на ниски обороти (светофар) имам чувството, че влиза в авариен режим (макар, че на този двигател почти не се усеща ). Беше в сервиз там казаха, че имало проблем с ЕГР клапата, обещаха да я излъжат софтуерно и след 2 месеца ходене по мъките нищо, отново на изходна позиция. В сервиза казаха, че са сложили друг чип. написали са нов ре-мап и тн, но колата си има абсолютно същите проблеми като преди. Сега в Събота ще ходя да върнат всичко както е било и да ми върната парите защото казаха, че не м,огат да се справят. Това което забелязах в процеса на каране е, че фаровете и парното се влиаяат супер много от оборотите на колата все едно няма зареждане, дали това би имало нещо общо. Когато загася колата изчакам и запаля отново EPC лампата гасне остава само тази на Check Engine. Грешките който показва са ЕГР, дросел и сензор (или датчик) на педала на газта. Ако някой има идей какво мога да направяили къде мога да отида да я видят да споделя моля! В региона на София и Перник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Когато ти върнат всичко както трябва пиши. Има един скапан кабел (маса) ,ще ти кажа каде се намира да го свалиш и провериш. При А2 да не забравяме ,че акумулатора е в багажника ,и че колата е на 20 години почти ,следователно кабелите до акумулатора може да са за кофата. Също така запиши грешките и ги постни тук да ги видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Този кабел (главната маса за двигателя) ,се скапва често!!!! Когато свалите преден ляв фар (гледано от вътре в купето) ,се вижда един болт 13мм и едната част на кабела. Другата част е закачена до стартера близо (по спомен). Кабела трябва задължително да се свали ,и да се оголи гумената изолация (там където е крипнат), и да се провери в какво състояние е, всичко друго е компромисно решение!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 25 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Това с кабела ще го проверя още уикенда, в сервиза ще връщат настройки на 09,03 защото по рано аз не мога да им откарам колата и тогава ще запиша грешките. kenwood2 Благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Оправете ецу-то (настройките). Провери кабела, запиши грешките и тогава да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavrp Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 Свали и изчисти egr и дросела с wd-40 и спрей за егр, смени кабели свещи и бубина. При мен това беше проблема, със същите симтоми, колата нямаше мощност, чека и епц светеха и колата в ниските обороти я нямаше. За да си на 100 %сигурен, вечер махаш капака на абсолютна тъмнина, палите с някок колата и той да дава газ а ти виж бубината ако прехвърчат искри или от кабелите, там е проблема. Другото с чистенето също можеш да гоннаправиш, има клипчета в youtube точно за дросела на а2, егр е на същия принцип на чистене със спрей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ladyM Публикувано 9 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2023 Здравейте! Имам същия проблем. Какво се оказа накрая? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване