Jump to content

а3 1,8tfsi дайте мнение за една на обява


Recommended Posts

На 10.03.2019 г. at 13:05, kurtik написа:

Тъпото е че исках бензинов мотор а ще трябва да се насоча към дизел а нямам желание нещо.:nixweiss:

 

след 2012-та моторите нямат проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е точно така. 

В нета има предостатъчно информация, но обобщено - 2011-2012-та година масленият сегмент от 1.5мм е вдигнат на 2мм. Това  прави моторите по-малко податливи на запичане на сегментите. 

След това се появяват сегменти с прорези, вместо със сферични отвори, които също не решават проблема  с неправилното използване на лонглайф масла. Чак 2016-та ВАГ предлагат трикомпонентен маслен сегмент, с който може да сипваме всякакви лайна, без да ги гори. 

 

Обикновено колкото е по-нова колата, толкова по-малко експлоатирана е. Това автоматично води до по-малка вероятност за запекли сегменти. Отделни първите години вече се е натрупала информация, че оригиналното масло със смяна на 30+к км води до неприятни последици.

 

1.8Т е малко безмислен мотор. На практика той е 99% еднакъв с 2.0Т, т.е. с абсолютно същата поддръжка. Разликата е в колянов вал. Надлъжните 2.0Т са и с друга глава, с AVS.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, robobug написа:

Това не е точно така. 

В нета има предостатъчно информация, но обобщено - 2011-2012-та година масленият сегмент от 1.5мм е вдигнат на 2мм. Това  прави моторите по-малко податливи на запичане на сегментите.......................................................

.........................

Демек си е точно така, щото кенефите от първите години на производство поголовно си горят масло далеч преди да навъртят 100 хил. км и е по-скоро рядък шанс да не гори , а от 2013 г. проблемът е овладян като цяло .При следващото поколение на мотора с допълнителния ред дюзи няма  дертове с маслата. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, 4ring avus said:

а от 2013 г. проблемът е овладян като цяло .При следващото поколение на мотора с допълнителния ред дюзи няма  дертове с маслата. 

 

Не знам от къде излиза тази информация.

 Ако обслужваш автомобил 2013-та с оемско масло на Кастрол 5/30 и го сменяш на 30+к км ще имаш същия проблем, като с кола от 2008-ма. Евентуално една или две смени на масло в повече заради малко по-широкия сегмент....но със същите дренажни отвори.

При моторите с два реда дюзи се слагат същите бутала и сегменти.

Проблемът се овладява, когато се използват подходящи масла, с подходящ интервал на смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...