mhalilvn Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 Здравейте колеги от както имам колата 1.9 тди 90 първият старт е винаги тегав върти малко в повече и изпушва от заде сив облак с миризма на неизгорала нафта и после през целия ден си пали нормално.. докато не престои до другият ден, забелязах във прозрачния маркуч за обратно гориво голям мехур с въздух та се чудя дали да не търся там проблема.. когато е запалена колата също се вижда как от маркуча слизат мехурчета към ГНП то.. received_421614855268527.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Април 2019 Доклад Share Публикувано 21 Април 2019 И при мен е така. Сутрин при първо палене винаги превърта няколко пъти докато запали. Понякога по лесно, друг път по продължително, имах случай когато щях да се откажа.. Един път запалила после няма ядове , пали от четвърт. Мехурчето и при мен го има но е доста по малко. Според мен е от центровката понеже моето ГНП го смениха преди време и майстора го беше нагласил на голямо предварение (тайминг 150). Помня че тогава при студен старт почти нямах този проблем но колата работеше по шумно и записваше грешка. За това с помощта на колеги от форума си направих центровката както компютъра я иска. Сега е точно на синята линия (тайминг 50). От тогава обаче нещо не ми харесва, имам чувството че е по тромава и това с паленето на студено... та май пак ще я барам и ще си я бутна на предваррение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhalilvn Публикувано 22 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Колеги проблема се отстрани оказа се, че съм нямал центровка на ремъка и вече пали като по часовник.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Да, първо се гледа центровката, ако е наред се регулира и помпата. При топлото време по принцип няма проблеми със студения старт. Ако центровката и регулировката не помогнат се мери компресията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 22 Април 2019 Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Преди 2 часа, mhalilvn написа: Колеги проблема се отстрани оказа се, че съм нямал центровка на ремъка и вече пали като по часовник.. На колко я нагласи ако не е проблем да покажеш? Аз милиграмите не съм пипал, нито на помпата нито софтуерно. По спомени варираше между 3.4 / 3.6 mg/str Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhalilvn Публикувано 22 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2019 Колега не знам на колко понеже не съм я правил аз ходих във Ifidik tuning варна човека си разбира от работата пусна една диагностика после провери каквото трябва и каза който ми е слагал ремъка не е направил центровка.. та направи центровката и сега колата си пали без проблеми а за мехурчето каза че толкова е нормално.. Та който има такъв проблем първо да си провери центровката на ремъка защото бях се вкарал във филма да отварям ГНП но проблема е бил другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване