Jump to content

1.9 TDI ALH труден първи старт


mhalilvn

Recommended Posts

Здравейте колеги от както имам колата 1.9 тди 90 първият старт е винаги тегав върти малко в повече и изпушва от заде сив облак  с миризма на неизгорала нафта и после през целия ден си пали нормално.. докато не престои до другият ден, забелязах във прозрачния маркуч за обратно гориво  голям мехур с въздух та се чудя дали да не търся там проблема.. когато е запалена колата също се вижда как от маркуча слизат мехурчета към ГНП то.. 

received_421614855268527.mp4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така. Сутрин при първо палене винаги превърта няколко пъти докато запали. Понякога по лесно, друг път по продължително, имах случай когато щях да се откажа.. Един път запалила после няма ядове , пали от четвърт. Мехурчето и при мен го има но е доста по малко. Според мен е от центровката понеже моето ГНП го смениха преди време и майстора го беше нагласил на голямо предварение (тайминг 150). Помня че тогава при студен старт почти нямах този проблем но колата работеше по шумно и записваше грешка. За това с помощта на колеги от форума си направих центровката както компютъра я иска. Сега е точно на синята линия (тайминг 50). От тогава обаче нещо не ми харесва, имам чувството че е по тромава и това с паленето на студено... та май пак ще я барам и ще си я бутна на предваррение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първо се гледа центровката, ако е наред се регулира и помпата. При топлото време по принцип няма проблеми със студения старт. Ако центровката и регулировката не помогнат се мери компресията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mhalilvn написа:

Колеги проблема се отстрани оказа се, че съм нямал центровка на ремъка и вече пали като по часовник..

На колко я нагласи ако не е проблем да покажеш?

Аз милиграмите не съм пипал, нито на помпата нито софтуерно. По спомени варираше между 3.4 / 3.6 mg/str

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам на колко понеже не съм я правил аз ходих във Ifidik tuning варна човека си разбира от работата пусна една диагностика после провери каквото трябва и каза който ми е слагал ремъка не е направил центровка.. та направи центровката и сега колата си пали без проблеми а за мехурчето каза че толкова е нормално.. Та който има такъв проблем първо да си провери центровката на ремъка защото бях се вкарал във филма да отварям ГНП но проблема е бил другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...