MilenF Posted June 20, 2019 Report Share Posted June 20, 2019 Здравейте!След като старата турбина хвърли прилично количество масло в кулера дойде време да я сменя. Сменихме я с втора ръка ,но наистина перфектна турбина ,като направих лоста на актуатора по моята стара 'което предполагам беше грешка ' .Излязох да тествам колата и започна да прави налягане 1,5 бара ,като колата почва да работи доста лошо все едно прекъсва и без да ускорява,но това е нормално про това налягане.Колата е чипвана и със старата си правеше пик 1.2 и холд 1-1.1 . Смених н75 ,но пак е същото,а и моя на друго 1.8т си работи безпроблемно. Та идеи ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MilenF Posted June 26, 2019 Author Report Share Posted June 26, 2019 Благодаря за отговорите!😁 Та нека кажа какво се случи при мен,пък може някой ден друг да си блъска главата и да има същия проблем,а току виж съм помогнал. Оказа се тръгнала бобина на 1ви цилиндър. Е може и да няма логика,но определено колата не пренадува и се държи отлично. Това е ,поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now