MilenF Публикувано 20 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 Здравейте!След като старата турбина хвърли прилично количество масло в кулера дойде време да я сменя. Сменихме я с втора ръка ,но наистина перфектна турбина ,като направих лоста на актуатора по моята стара 'което предполагам беше грешка ' .Излязох да тествам колата и започна да прави налягане 1,5 бара ,като колата почва да работи доста лошо все едно прекъсва и без да ускорява,но това е нормално про това налягане.Колата е чипвана и със старата си правеше пик 1.2 и холд 1-1.1 . Смених н75 ,но пак е същото,а и моя на друго 1.8т си работи безпроблемно. Та идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 26 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 Благодаря за отговорите!😁 Та нека кажа какво се случи при мен,пък може някой ден друг да си блъска главата и да има същия проблем,а току виж съм помогнал. Оказа се тръгнала бобина на 1ви цилиндър. Е може и да няма логика,но определено колата не пренадува и се държи отлично. Това е ,поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване