Jump to content

Ауди а4 2012 2.0 TDI фейслифт


Recommended Posts

Здравейте,

 

Харесал съм едно Ауди 2012 Б8 фейслифт 2.0 ТДИ 143 коня на проверени 100к километра, купувана и поддържана редовно в Порше София. Малкото коне не ме притесняват, но колата е мултитроник. Мой познат в Порше ми препоръча да не си купувам мултитроник, че са много проблемни. Има ли нещо вярно, че след фейслифта нещата са подобрени или пак има много проблеми с мултитрониците? Като цяло ми хареса колата, никога не съм карал нещо различно от Ауди ( 12 години карам едно желязно Б4 ), а и цената за кола на 100к километра ме устройва, ама много се разколебах с тези мултитроници и дали няма да се вкарам в приключение.

Редактирано от nickname778
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното при Мултитроника е да не го купиш повреден, защото много хора като усетят че започва да заминава и разкарват колата. Затова процента на коли с проблемен Мултитроник е завишен при колите на пазара спрямо реалния и хора които не знаят какво да гледат стават доброволни жертви на скъп ремонт. Запознай се точно как работят и направи доста обилен тест дарайв. Усетиш ли симптоми - подминаваш. Добре е да намериш човек който кара такава кутия и знае как трябва да работи когато е изправна. Имай в предвид също че когато Мултитроника реши да си заминава не пита дали колата е поддържана в Ауди.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...