nickname778 Публикувано 29 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте, Харесал съм едно Ауди 2012 Б8 фейслифт 2.0 ТДИ 143 коня на проверени 100к километра, купувана и поддържана редовно в Порше София. Малкото коне не ме притесняват, но колата е мултитроник. Мой познат в Порше ми препоръча да не си купувам мултитроник, че са много проблемни. Има ли нещо вярно, че след фейслифта нещата са подобрени или пак има много проблеми с мултитрониците? Като цяло ми хареса колата, никога не съм карал нещо различно от Ауди ( 12 години карам едно желязно Б4 ), а и цената за кола на 100к километра ме устройва, ама много се разколебах с тези мултитроници и дали няма да се вкарам в приключение. Редактирано 29 Юни 2019 от nickname778 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2019 (Редактирано) Най-важното при Мултитроника е да не го купиш повреден, защото много хора като усетят че започва да заминава и разкарват колата. Затова процента на коли с проблемен Мултитроник е завишен при колите на пазара спрямо реалния и хора които не знаят какво да гледат стават доброволни жертви на скъп ремонт. Запознай се точно как работят и направи доста обилен тест дарайв. Усетиш ли симптоми - подминаваш. Добре е да намериш човек който кара такава кутия и знае как трябва да работи когато е изправна. Имай в предвид също че когато Мултитроника реши да си заминава не пита дали колата е поддържана в Ауди. Редактирано 30 Юни 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване