Jump to content

След смяна на турбина започна да вие


forkoz

Recommended Posts

Здравейте колеги, вчера смених дясна турбина на 4.2 тди и след като я взех забелязах няколко неща:

1. Страшно е тромава в ниските обороти, няма общо с преди

2. Започна да се чува супер странно виене от някъде, не се чува докато работи на място и на P няма проблем колкото и да я форсирам, тръгна ли обаче, започва виенето, като се усеща доста в завой като навия волана докрай и съм с ниска скорост...

 

Някой, който е правил процедурата, ако може да сподели опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуска налягането някъде, маркуч, скоби проверка на системата за плътност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторът твърди, че няма как да губи налягането и всичко по скобите и маркучите е ок. Казва ми, че ако изпуска някъде, веднага ще светне грешка, а такава не светва. Неговата теория е, че това било специфичен звук от турбината, но нещо не ми се вярва... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ross tech сигурно знае...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18360/P1952/006482

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, но е доста пестелив откъм думи...

 

Possible Causes

  • Wiring and/or Connector(s) from/to Turbo Charger Control Module 1 faulty
  • Turbo Charger Control Module 1 faulty
  • Turbo Charger faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Turbo Charger Control Module 1
  • Check/Replace Turbo Charger Control Module 1
  • Check/Replace Turbo Charger

Търся логиката кой е Модул 1, на дясната или лявата турбина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Цитат: "1 Fault Found

18360 - Turbocharger Control Module 1: Defective
P1952 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 630 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 10.1 km/h
Duty Cycle: 0.4 %
Voltage: 14.14 V
Duty Cycle: 90.7 %
Mass Air / Rev.: 340.8 mg/str
Absolute Pres.: 979.2 mbar"

 

 

Цитат: "Ivarturошибка по блоку управления правой турбины.
Проверь провод на сервоприводе, предохранители на правой стороне и состояние тяг, как они ходят (в случае коррозии - почистить, смазать и разработать), проведи диагностику исполнительных элементов - эл. двигателя2 - диагнотика исп. элементов - j724 модуль управления турбонагнетателя 1.
После нужно провести базовую настройку 2 блоков управления"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корозия няма, тъй като преди да я качим основно я прегледахме, остава проблемът с обучението, тъй като не са правили. Ще се надявам да мине с обучение и да се зададат еднакви параметри на двете турбини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...