forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Здравейте колеги, вчера смених дясна турбина на 4.2 тди и след като я взех забелязах няколко неща: 1. Страшно е тромава в ниските обороти, няма общо с преди 2. Започна да се чува супер странно виене от някъде, не се чува докато работи на място и на P няма проблем колкото и да я форсирам, тръгна ли обаче, започва виенето, като се усеща доста в завой като навия волана докрай и съм с ниска скорост... Някой, който е правил процедурата, ако може да сподели опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Изпуска налягането някъде, маркуч, скоби проверка на системата за плътност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Майсторът твърди, че няма как да губи налягането и всичко по скобите и маркучите е ок. Казва ми, че ако изпуска някъде, веднага ще светне грешка, а такава не светва. Неговата теория е, че това било специфичен звук от турбината, но нещо не ми се вярва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Update: На диагностика се появи грешка P1952 Turbocharger Control Module 1 : Faulty Lower Limit Exceeded, някой с опит с тази грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Ross tech сигурно знае... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18360/P1952/006482 Редактирано 9 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18360/P1952/006482 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Мда, но е доста пестелив откъм думи... Possible Causes Wiring and/or Connector(s) from/to Turbo Charger Control Module 1 faulty Turbo Charger Control Module 1 faulty Turbo Charger faulty Possible Solutions Check Wiring and/or Connector(s) from/to Turbo Charger Control Module 1 Check/Replace Turbo Charger Control Module 1 Check/Replace Turbo Charger Търся логиката кой е Модул 1, на дясната или лявата турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Там къде е пипано...обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Викаш да се концентрирам върху дясната турбина и да търся решение на загадката там... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 А там бих гледал първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Иска ми се да погледне някой, който наистина разбира от тия неща, че се нагледах и наслушах на тотални лаици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 А междувременно се появи и грешка P0544 Exhaust gas Temperatur Sensor Circuit - Bank 1 Upper Limit Exceeded Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Хубаво огледай окабеляването до управлението на турбината, сондата и сензорите от тази страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velev1976 Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Цитат: "1 Fault Found18360 - Turbocharger Control Module 1: DefectiveP1952 - 000 - -Freeze FrameRPM: 630 /minTorque: 113.1 NmSpeed: 10.1 km/hDuty Cycle: 0.4 %Voltage: 14.14 VDuty Cycle: 90.7 %Mass Air / Rev.: 340.8 mg/strAbsolute Pres.: 979.2 mbar" Цитат: "Ivarturошибка по блоку управления правой турбины.Проверь провод на сервоприводе, предохранители на правой стороне и состояние тяг, как они ходят (в случае коррозии - почистить, смазать и разработать), проведи диагностику исполнительных элементов - эл. двигателя2 - диагнотика исп. элементов - j724 модуль управления турбонагнетателя 1.После нужно провести базовую настройку 2 блоков управления" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forkoz Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Корозия няма, тъй като преди да я качим основно я прегледахме, остава проблемът с обучението, тъй като не са правили. Ще се надявам да мине с обучение и да се зададат еднакви параметри на двете турбини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване