velev1976

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About velev1976

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A8 3.0 TDI 2006

Персонална информация

  • Location
    Бургас

Recent Profile Visitors

283 profile views
  1. Мисля че трябва да видиш кодировката на : Address 09 Central electronic Трябва да изглежда нещо подобно: 0 - Always1 - Footwell light fitted as LED (also retrofitted)2 - Bi-xenon headlights without LED daylight driving lights3 - With automatic driving lights (AUTO) with rain and light sensor -G3971 - With daylight driving lights2 - Daylight driving lights selectable via MMI4 - Canada (the fog-lamp is automatically switched on when the xenon switches
  2. Първо я прочетете за грешки, ако няма и задайте базови настройки има ли недейте ги задава че после ядове (почва да си духа както си иска) Ще споделя моя опит, радиаторчета свалях чистих (не бяха запушени) грешка имах на клапата за входящ въздушен поток и клапата за заден десен пасажери. Смених всичко базови настройки и ура грешки няма, ама и парно нямаше 😂. Що годе духаше топло ама не както трябва да е. После се появи странен проблем между 110 до 130 почваше да духа студено. Разпитах тук там но не получих отговор. Остана само да проверя смесителната клапа за топло студено да не би да е от качена или счупена защото моторчето си работеше. Що литература и четох и накрая ми писна, че като знам къде е навряна тая клапа и продадох колата. Сега поне имам парно 😁
  3. http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=7596
  4. http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=7596 https://www.drive2.ru/l/506712408635474515/
  5. На това попаднах. BV50 actuator replacement.pdf
  6. Цитат: "1 Fault Found18360 - Turbocharger Control Module 1: DefectiveP1952 - 000 - -Freeze FrameRPM: 630 /minTorque: 113.1 NmSpeed: 10.1 km/hDuty Cycle: 0.4 %Voltage: 14.14 VDuty Cycle: 90.7 %Mass Air / Rev.: 340.8 mg/strAbsolute Pres.: 979.2 mbar" Цитат: "Ivarturошибка по блоку управления правой турбины.Проверь провод на сервоприводе, предохранители на правой стороне и состояние тяг, как они ходят (в случае коррозии - почистить, смазать и разработать), проведи диагностику исполнительных элементов - эл. двигателя2 - диагнотика исп. элементов - j724 модуль управления турбонагнетателя 1.После нужно провести базовую настройку 2 блоков управления"
  7. И настана тишина ... възможно ли е не е ли ??? Тайна ... то и аз си реших проблема с ксенона ама си е тайна.
  8. Най вероятно дренажа е запушен, пробвай първо от там. http://as8.ru/forum/viewtopic.php?f=49&t=22165&hilit=Люк+вода https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform-discussion-60/sunroof-drains-roof-leaks-water-my-head-2826793/page2/
  9. Доста трудно да се докопаш до някаква информация, но доколкото разбрах двигателя вънка за съжаление. Чета поне от два часа и така както гледам как са навряни друг изход не виждам. P.S. До колкото разбрах искат 7500 евро за смяната на двете + труда 🙄🙄 Не и в България де.
  10. Не може трябва да се сваля бронята. Винтовете които държат парктроник с са от към радиатора.
  11. Колеги може ли малко помощ по един въпрос. Фаровете са ми оригинално халогенни и от много време имам един Ксенон оригинален от а6 2002 d2s ако не се лъжа, та най накрая се реших да ги монтирам защото така или иначе сменях калник и предна броня и беше сега момента. Но след монтажа на нормална кодировка на модула за халогени фарове баластите палят и гаснат като ги кодирах на би ксенон няма проблеми палят и си светят, но естествено нямам дълги а крушките не са би ксенонови. Мъчех се с какви ли не варианти да излъжа модула (резистори) но не се получава. Някакви идеи какво трябва да се купи или направи. Да подчертая че така като са оригинални крушки и баласти без can bus към тях грешки нямам. Това са и вариантите за кодиране :
  12. Трима идваха нарязаха ключ и я отвориха и до там, не успяха нито да кодират нито да я запалят. А повярвай ми доста технологии мъкнаха с тях 😂😂 Имаха някакъв проблем да прочетат екуто или имото но така и не разбрах какъв точно е проблема а пък и все пак нали държат в тайна процедурата 🙄
  13. Проблема е разрешен: 440.36 за ключ 218.00 рекавъри 130.80 кодиране Така че ако имате само един ключ по добре вземете мерки навреме защото е в пъти по евтино. Живи и здрави да сме
  14. Ключа е от официалния Ауди дилър поръчан по рамата но ефектът е нулев просто искат да им закарам колата и да го кодират. Нищо не можеш да правиш с него нито на контакт нито дистанционно да отвориш, нарязан си е и ръчно си отваряш и до там. Не ми се дават излишни пари за vag commander или VAS 5054a , 6154 и ефекта да е отново нулев ... в сряда имам час да им я закарам и ще видим каква ще я свършат
  15. Мерси значи ще се ходи при дилъра. Нямам действащ ключ нито Пина ... отдавна спряха практиката от Ауди да предоставят пин кода нали трябва да кихаш,ако имах пин кода лесна работа ( даже и ключ нямаше да си поръчам от тях) . Благодаря на всички за вниманието.