Jump to content

Нещо за 4х4....


Bobu

Recommended Posts

Всички се сещате как на 100ците куатрото се включва с копче...дафф май пишеше на него. През останалото време седи изключено. Също така може да си изключваш АБС-а, пак с копче. Защо тези концепции вече не се прилагат? Чичо ми имаше навремето такава стотица...беше страшна машина.

Ето една картинка на старата стотица - http://i15.ebayimg.com/03/m/000/7b/a6/c323_27.JPG ...тази врътка...за какво иде реч? Може да въртят само предните... или само задните... вижда ми се невъзможно, ама това се разбира от снимката. Нека някой ми даде хубав отговор на това питане, кланям се пред ауди 100...велика машина...но не разбирам защо е махната тази концепция с възможността сам да пускаш куатрото и/или да изключиш абс. :icon_exclaim:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможеш да го изключваш quattro-то, защото е постоянно. Това копче на 100ците е за блокиране на задния дифенциал. АБС-а не работи докато е заключен задния диф. Това от снимката е от първо поколение quattro и за блокиране на задния и централния дифове, тъй кат няма торсен диф по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че не е успешно, просто системата quattro се развива и нещата се променят и не е нужно ти да се намесваш - системата прави всичко. :icon_exclaim:

За това тез копчета изчезват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mомчето пита и за бутона ABS, който го изключва и седи на конзолата.

Има конкретни ситуации, където е по-добре да си с изключен ABS, отколкото да разчиташ на него. Имаше МНОГО подробно описание на колегата М за това какви са тези ситуации, но пустото му мнение вече е хванало поне метър прах. Ще се опитам да го изровя!

А тази врътка, за която питаш, е от по-стара генерация quattro и замества от части онзи бутон, който си мислиш, че изключвал quattro-то, а то всъщност блокирал само задният диференциял. Тя пак само блокира диференцияла, но вече с малката подробност, че с нея можеш да блокираш и двата диференцияла - среден и заден. Тогава колата се превръща на 66% вседеход :flipoff:

Хоп! Ето я и темата! Обяснението на колегата М е на последната страница:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7605

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...