Bobu Публикувано 10 Март 2007 Доклад Share Публикувано 10 Март 2007 (Редактирано) Всички се сещате как на 100ците куатрото се включва с копче...дафф май пишеше на него. През останалото време седи изключено. Също така може да си изключваш АБС-а, пак с копче. Защо тези концепции вече не се прилагат? Чичо ми имаше навремето такава стотица...беше страшна машина. Ето една картинка на старата стотица - http://i15.ebayimg.com/03/m/000/7b/a6/c323_27.JPG ...тази врътка...за какво иде реч? Може да въртят само предните... или само задните... вижда ми се невъзможно, ама това се разбира от снимката. Нека някой ми даде хубав отговор на това питане, кланям се пред ауди 100...велика машина...но не разбирам защо е махната тази концепция с възможността сам да пускаш куатрото и/или да изключиш абс. Редактирано 10 Март 2007 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 10 Март 2007 Доклад Share Публикувано 10 Март 2007 Неможеш да го изключваш quattro-то, защото е постоянно. Това копче на 100ците е за блокиране на задния дифенциал. АБС-а не работи докато е заключен задния диф. Това от снимката е от първо поколение quattro и за блокиране на задния и централния дифове, тъй кат няма торсен диф по средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 11 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2007 Защо вече не се прави това.... не беше ли успешно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 11 Март 2007 Доклад Share Публикувано 11 Март 2007 Не, че не е успешно, просто системата quattro се развива и нещата се променят и не е нужно ти да се намесваш - системата прави всичко. За това тез копчета изчезват! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 14 Март 2007 Доклад Share Публикувано 14 Март 2007 Mомчето пита и за бутона ABS, който го изключва и седи на конзолата.Има конкретни ситуации, където е по-добре да си с изключен ABS, отколкото да разчиташ на него. Имаше МНОГО подробно описание на колегата М за това какви са тези ситуации, но пустото му мнение вече е хванало поне метър прах. Ще се опитам да го изровя!А тази врътка, за която питаш, е от по-стара генерация quattro и замества от части онзи бутон, който си мислиш, че изключвал quattro-то, а то всъщност блокирал само задният диференциял. Тя пак само блокира диференцияла, но вече с малката подробност, че с нея можеш да блокираш и двата диференцияла - среден и заден. Тогава колата се превръща на 66% вседеход Хоп! Ето я и темата! Обяснението на колегата М е на последната страница:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7605 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2007 Много добър пост...мерси Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts