Тони Ганчев Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Здравейте, имам следния проблем надявам се някой да помогне от тук да помогне. На въпросния автомобил вече се сменят 3 турбини, днес счупи 4-та. Всяка кара по 10-15 км. градски условия нормално шофиране. С изключение на 3-тата която изкара само извънградско около 150 км. При смяната на турбините се прави следното - свалят се всички турбо пътища, почистват се хубаво, сваля се интеркулерът, той също се почиства, сменя се маслото на двигателя. Първите 2 турбини взех от морга, последната я рециклирах (нова средна част с профиликатика на геометрията). Какви са според вас възможните причини ? Колата е Audi A3 8P 2.0TDI 140 BKD 2005г. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jery Posted November 29, 2019 Report Share Posted November 29, 2019 Баси случката, колега! 4 турбини, това не ми звучи никак евтино! Тук има капацитети, ще ти помогнат,макар че за първи път чувам за такъв проблем! Успех! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vantage Posted November 29, 2019 Report Share Posted November 29, 2019 Варианти всякакви, но преди да смениш 10 турбини, първо да се види точно какво налягане прави колата в движение, за да се види има ли ремап, пренадувания и т.н. Силно се надявам да сте го направили това нещо още в началото, преди да купуваш турбини на едро... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Тони Ганчев Posted November 29, 2019 Author Report Share Posted November 29, 2019 (edited) Не съм го правил това. Ще го направя тези дни след като рециклирам турбото. Edited November 29, 2019 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
а1600 Posted January 3, 2020 Report Share Posted January 3, 2020 Налягането на маслото също се проверява при проблем с турбината Link to comment Share on other sites More sharing options...
R8_lover Posted July 31, 2021 Report Share Posted July 31, 2021 (edited) Здравейте, темата е стара, но аз съм със същия проблем. 1 към 1. 3 турбини смених, четвъртата е на път да гръмна (пак пренадува). Снощи я взех от сервиз и днес пак е с проблема. Идеи какво може да е ? Или колегата пуснал темата да каже как си е решил проблема. Благодаря предварително. П.С. налягането на маслото е мерено, нова средна част, актуатор - сменен, управление на вакуми - сменено, геометрия - сменена. Edited July 31, 2021 by R8_lover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Тони Ганчев Posted July 31, 2021 Author Report Share Posted July 31, 2021 При мен проблема беше в дпф филтър-а, прекалено задръстен и връщаше изгорелите газове. Премахнах го и колата се оправи Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin12 Posted May 16, 2024 Report Share Posted May 16, 2024 Здравейте! Искам да попитам за същия модел автомобил. Докато си карах един ден, изведнъж започна да пуши много ,,бяло,,. Закарах я при моя майстор, той махна гърнето и видя, че всичко е в масло и каза, че това е от турбината. На следващия ден сменихме ядрото на турбината с чисто ново, но колата продължи да пуши и да ,,плюе,, масло в тази област. Можете ли да дадете съвет от какво може да е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
а1600 Posted May 23, 2024 Report Share Posted May 23, 2024 Щем нова турбина пуши бяло дали е от турбина ? Провери все пак тръбата за маслото с ниско налягане(връщащата) дали е проходима Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now