Jump to content

Audi A3 8P 2.0 TDI BKD 140 - Проблем с турбо


Тони Ганчев

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем надявам се някой да помогне от тук да помогне. 
На въпросния автомобил вече се сменят 3 турбини, днес счупи 4-та. Всяка кара по 10-15 км. градски условия нормално шофиране. С изключение на 3-тата която изкара само извънградско около 150 км.
При смяната на турбините се прави следното - свалят се всички турбо пътища, почистват се хубаво, сваля се интеркулерът, той също се почиства, сменя се маслото на двигателя.
Първите 2 турбини взех от морга, последната я рециклирах (нова средна част с профиликатика на геометрията).

Какви са според вас възможните причини ?

Колата е Audi A3 8P 2.0TDI 140 BKD 2005г.

Link to comment
Share on other sites

Баси случката, колега! 4 турбини, това не ми звучи никак евтино! Тук има капацитети, ще ти помогнат,макар че за първи път чувам за такъв проблем!

Успех!

Link to comment
Share on other sites

Варианти всякакви, но преди да смениш 10 турбини, първо да се види точно какво налягане прави колата в движение, за да се види има ли ремап, пренадувания и т.н.

Силно се надявам да сте го направили това нещо още в началото, преди да купуваш турбини на едро...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Здравейте, темата е стара, но аз съм със същия проблем. 1 към 1.

3 турбини смених, четвъртата е на път да гръмна (пак пренадува). Снощи я взех от сервиз и днес пак е с проблема. Идеи какво може да е ? Или колегата пуснал темата да каже как си е решил проблема. 

Благодаря предварително. 

П.С. налягането на маслото е мерено, нова средна част, актуатор - сменен, управление на вакуми - сменено, геометрия - сменена.

Edited by R8_lover
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Здравейте! Искам да попитам за същия модел автомобил. Докато си карах един ден, изведнъж започна да пуши много ,,бяло,,. Закарах я при моя майстор, той махна гърнето и видя, че всичко е в масло и каза, че това е от турбината. На следващия ден сменихме ядрото на турбината с чисто ново, но колата продължи да пуши и да ,,плюе,, масло в тази област. Можете ли да дадете съвет от какво може да е?

Link to comment
Share on other sites

Щем нова турбина пуши бяло дали е от турбина ? Провери все пак тръбата за маслото с ниско налягане(връщащата) дали е проходима

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...